Jump to content

brug over grove st en spook caravan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of het al bekent is maar bij de laatste missie (end of the line geloof ik) rijd tenpenni de railing van de brug over grove st kapot met een brandweerwagen waarna hij nabeneden valt. :Y

dat stuk van de brug dat dan kapot gaat kan jezelf ook kapot maken.

je moet er gewoon tegen aanslaan, rijden, of vliegen.

ik kwam erachter toen ik met een hydra vanaf the Grove wou opstijgen en er tegen aan botste

en dan nog wat,

in de desert heb ik een caravan gevonden waar je dwars door heen kan dit is een bug denk ik

om precies tezijn staat hij hier

caravan6ry.png

kan iemand kijken of dit bij iedereen is en zou iemand met de PC versie een screen kunnen maken(ik heb PS2 versie) _O__O__O_

Bewerkt: door quinton
Geplaatst:

Zou wel leuk zijn als het echt zo is, ik kijk zo wel ff, ben nu nog n.l. ff druk. Maar, dat je door zo'n carvan kan vliegen kan volgens mij wel bij meer dingen, die zijn gewoon ''niet af''.

Geplaatst:
maar die caravan vind ik niet zo leuk wat moet je er nou mee

je moet er nix mee, maar ik vond het gewoon ff nodig om temelden.

Geplaatst:

Goed gevonden, dat van die brug is eigenlijk best vreemd, als je de laatste missie hebt gehaald en tenpenny is dr doorheen geknalt is de brug weer heel, slecht herstelwerk als je er later zo weer doorheen knalt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...