quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Ik weet niet of het al bekent is maar bij de laatste missie (end of the line geloof ik) rijd tenpenni de railing van de brug over grove st kapot met een brandweerwagen waarna hij nabeneden valt. dat stuk van de brug dat dan kapot gaat kan jezelf ook kapot maken. je moet er gewoon tegen aanslaan, rijden, of vliegen. ik kwam erachter toen ik met een hydra vanaf the Grove wou opstijgen en er tegen aan botste en dan nog wat, in de desert heb ik een caravan gevonden waar je dwars door heen kan dit is een bug denk ik om precies tezijn staat hij hier kan iemand kijken of dit bij iedereen is en zou iemand met de PC versie een screen kunnen maken(ik heb PS2 versie) Bewerkt: 7 januari 2006 door quinton Reageren
-Roy- Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Dat van Grove srt. Wist ik al maar dat andere niet. Goed werk. Reageren
Crifox Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Zou wel leuk zijn als het echt zo is, ik kijk zo wel ff, ben nu nog n.l. ff druk. Maar, dat je door zo'n carvan kan vliegen kan volgens mij wel bij meer dingen, die zijn gewoon ''niet af''. Reageren
RobbertR Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik ehb het net geprobeerd en ik kan er ook door heen Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik ehb het net geprobeerd en ik kan er ook door heen kan je er een plaatje van maken pleazz Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ze zijn de caravan vergeten af te werken Zo zijn er wss vele van! Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 die van die brug vind ik wle leuk en het is waar Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Goed gevonden! Dat van die brug wist ik nog niet eens! Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 maar die caravan vind ik niet zo leuk wat moet je er nou mee Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 maar die caravan vind ik niet zo leuk wat moet je er nou mee je moet er nix mee, maar ik vond het gewoon ff nodig om temelden. Reageren
RobbertR Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Hier is het plaatje Ik ben er in geland met een hydra. Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Heb ook even screen genomen. Hier is hij: Reageren
Shorty_D Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Wat een wazig shot Wel mooi gevonde. De brug wist ik nog nie eens. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Goed gevonden, dat van die brug is eigenlijk best vreemd, als je de laatste missie hebt gehaald en tenpenny is dr doorheen geknalt is de brug weer heel, slecht herstelwerk als je er later zo weer doorheen knalt Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 matiscus en starkiller heel erg bedankt voor de plaatjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.