Jump to content

brug over grove st en spook caravan

Recommended Posts

Geplaatst:
Die brug had ik zelf al ontdekt

Ik vind het ook wel tamelijk handig als je moet ontsnappen !

of om snel in the Grove tekomen als je van die kant komt (andres moet je helemaal de brug af en dat paadje in)

Geplaatst:
Goed gevonden, dat van die brug is eigenlijk best vreemd, als je de laatste missie hebt gehaald en tenpenny is dr doorheen geknalt is de brug weer heel, slecht herstelwerk als je er later zo weer doorheen knalt :puh:

Dat van die brug wist ook al, maar je kan ook al de rand van die brug kapot maken vóór de missie 'End Of The Line'. Dus het zal wel slecht maak- én slecht herstelwerk geweest zijn. :puh:

Maar van die caravan wist ik nog niet, goed gevonden hoor! :tu:;)

Geplaatst:

Ja inderdaad dat van die brug is echt goed gevonden en handig _O_

Caravan is niet zo speciaal maar wel goed dat je hem vermeld :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ik had die brug gevonden bij de eerste missie van spring op een fiets ik had alle instructies gelezen en toen viel ik eraf dus dacht ik laat ik maar een motor nemen toen had ik een politie motor met 1 wanted ster dus ik maar rijden zonder teremmen en het was bijzonder goed voor mijn driving skill toen zag ik zo een marker en ik had geen zin om hele maal eromheen dus gingik op de zijkant van de brug af en zag ik dat hij gebroke was en dat ik erdoorheen was gegeen ik probeerde het een paar missies later weer maar dan bij een andere brug maar daar lukte het niet :bier:

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:
Ja inderdaad dat van die brug is echt goed gevonden en handig _O_

Caravan is niet zo speciaal maar wel goed dat je hem vermeld :Y

dankje dankje dankje :cya:

zou iemand ook ff een plaatje van de kapotte brug kunnen maken als bewijs _O_

b.v.d

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...