Kellyclarkson Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Hoi Mensen ik heb problemen met GTA SanAndreas instalatie Ik heb hem al eens op me pc gehad geen een probleem alees deed het maar al wil ik hem nu instaleren komt er bij de 35 % ongeveer een error te staan van Game Data kan iemand mij helpen Alvast bedankt Ben. Reageren
Juice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Heb je hem illegaal...? Wat zijn je systeem specs...? Waar heb je hem gekocht...? Als je deze vragen even beantwoord kunnen we je verder helpen. Reageren
Kellyclarkson Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 uh.. hij is illegaal maar wat zijn system specs?? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 uh.. hij is illegaal maar wat zijn system specs?? Helaas kunnen we je niet verder helpen. Wij accepteren geen illegale spullen hier op het forum! Reageren
-Roy- Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Als hij illegaal is mogen we je niet helpen. System Specs zijn de specificaties van je pc, dus hoe goed hij is. Reageren
gta_player Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) dan kunnen we je niet helpen als hij illegaal is Bewerkt: 7 januari 2006 door gta_player Reageren
Kellyclarkson Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 nou met mijn pc is zeker nix mis hoor Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 nou met mijn pc is zeker nix mis hoor Dan weet je in ieder geval dat daar de fout niet zit. Dus moet je de fout ergens anders zoeken... Meer mag ik echt niet zeggen, ik zit nu echt op het randje. Reageren
Velaro Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Vele illigale versie's werken niet,mijn vriend had ook een illi versie en hij ging niet,daarom raad ik je aan om hem te kopen,je kan hem vinden voor 25/30 € Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 je kan de versie kopen voor 29.90 EUR! Dus voor dat geld moet je niet sukkelen. Hopelijk zul je veel plezier hebben aan het spel als je het koopt! Reageren
ikt Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Koop een legale Dam moetie werken. En als je last hebt van de DVD moet heb je pech want je moet alle bestanden LEGAAL hebben. Ik had eerst een crack. Nu erafgegooid. Werkte weer toppie .(ja werkte, nu een groot probleem met SA ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.