Jump to content

Intel Inside Pentium: D

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

1. Pantium 4 3.0 of 3.2 is meer dan genoeg en kan nog wel 2 of 3 jaar mee als je het mij vraagt.

2. Nvidia is het beste wat er is. Vraag de professionele gamers maar na. Op elke LAN party zie je alleen maar Nvidia :cya:

3. Ik gebruik Norton 2004 en ik heb geen een virus. Dus waarom in een keer 2006 terwijl 2004 even goed is. :cya:

Ik heb onlangs mijn pc geupgrade met nieuwe moederbord, videokaart, processor, dubbel geheugen en DVD/CD driver.

Asus Moederbord Socket 775 met PCI-e ondersteuning

Asus Geforce 6200 TurboChache 256MB PCI-e

Pentium 4 3.0 HT

1024MB Ram.

Asus DVD/CD driver

En het werkt allemaal PERFECT. Ik heb Half Life 2 zonder enkele moeite op beste kwaliteit gespeeld en dan moet je niet zeggen dat ik San Andreas moet proberen want Half Life 2 ziet er 80 keer echter uit dan San Andreas. :t

Battlefield 2 online spelen ging ook goed. Met Ares, MSN, Norton Antivirus en Firewall, Firefox download etc. allemaal aan liep niks vast. Dan moet ik wel zeggen dat BF2 600MB Ram van mij gebruikt.

Kortom. Geen gezeik over iets wat je niet kent. Meeste gaan op geruchten uit. Als iemand zegt Nvidia is slecht dan denken ze dat ook. Zo werd tegen mij ook gezegt bij Media Markt. Neem Radeon zei die vent. Ik zei, ik wil Nvidia! Toen zei die, ja maar die hebben wij helaas niet. Waarop ik zei. Doei. :cya:

Bovendien heb ik 4 jaar lange alle spellen zonder enig gezeur gespeeld met Geforce 2! En als je nu ATI koopt, moet je over 2 jaar alweer nieuw kopen omdat geen een spel meer werkt. Of dat ze niet meer goed werken.

Als ik geld had, had ik AMD processor gekocht... maar die was te duur. In totaal heb ik 520 euro aan mijn pc upgrade gedaan. Scherm, Geluid, kast etc. is oud.

Ben blij dat ik net op tijd dit topic zag. 8)

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Bedankt voor de info X-TX.

Nu heb ik even een kort vraagje, wat is beter:

Een Nvidia Geforce FX 5500 256 MB

of een

ATI Radeon X600 256 MB?

Geplaatst:

Hmm, dat is een lastige vraag. ATI schijnt nog wel eens wat problemen te hebben met OpenGL (kijk maar eens op het MEd topic @ gtaforums.com). Nvidia werkt wel goed met OpenGL.

Wat prestaties betreft weet ik niet hoe die kaarten zijn, ik heb zelf ook nog steeds een Nvidia Geforce 4800 Ti van 2-3 jaar oud :D .

Geplaatst:
Bedankt voor de info X-TX.

Nu heb ik even een kort vraagje, wat is beter:

Een Nvidia Geforce FX 5500 256 MB

of een

ATI Radeon X600 256 MB?

Een X600 is beter, ik ben het met X-TX eens, ik ga ook altijd voor Nvdia maar hier zit wel een groot verschil tussen. De X serie van ATI is vergelijkbaar met de 6000 serie van Nvidia (de 9000 serie van ati weer met de 5000 van Nv)

Kortom X600 is vergelijkbaar met de 6600 van Nvidia

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...