RedNeck Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) hey allemaal ik en een vriend van me hebben een strip gemaakt ff wat uitleg : de teksthokjes zijn in volgorde aangegeven met blauwe cijfers 1e deel strip 2e deel strip 3e deel strip einde strip Edit : er is volgens mij een klein foutje met de plaatjes je moet ze opslaan en dan openen met paint dan kun je zo volgens mij wel zien sorry voor het ongemak Bewerkt: 7 januari 2006 door killer11 Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 De plaatjes zijn zo goed, alleen zijn ze iets te klein. Je kan ze niet lezen. Maar verder ik vind dit wel een leuk idee van jullie. Keep It Up(Ga zo door). Giorgo... Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 kunnen ze niet wat groter want ik kan het niet lezen. Reageren
RedNeck Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 zoals ik al zei je moet de plaatjes opslaan en dan openen met paint volgens mij kan je ze dan wel lezen Reageren
justinW Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hoe maak je zo'n forum topic Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Nee, dat blijft wazig dan. Kijk maar, ik vrees dat je ze overnieuw moet maken maar op een groter formaat. Reageren
justinW Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hoe maak je zo'n forum topic? Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hoe maak je zo'n forum topic rechts boven in staat "start new" als dit is wat je bedoelt Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Justin dat heb je nogmaals gevraagd. Dat is hier uitgelegd, onderaan de pagina. >>>>>>KLIK<<<<<<. Ik heb zelfs een screen voor je. . Giorgo... Bewerkt: 7 januari 2006 door Giorgo Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Maak een nieuwe, met groter tekst, en sla die op als Gif. Niet op Paint, maar Photoshop zodat hij geen kleur verliest. Als je geen Photoshop hebt, kan je het als JPEG opslaan, maar dan met groter tekst. Ga naar imageshack En kies JOUW size. Het kan zijn dat er staat: 350×150 ofzo, maar dat moet je veranderen in Optimal Size. Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Stp met spammen ! Doe jij een spamwedstrijd ofzo, ik heb het al 2 keer uitgelegd aan je. Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 justin w waar slaat dit op ik heb net een antwoord gegeven hoor nu weer ontoppic Reageren
justinW Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 DAT DEED IK MAAR ER STAAT NERGENS "PLAATS DEZE TOPIC" Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Vanonder staat er ''Plaats Nieuw Onderwerp'' in een kader naast ''Bericht Voorbeeld''. @ En zet je Shift af, typ gewoon normaal. Bewerkt: 7 januari 2006 door Giorgo Reageren
RedNeck Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik zal ff kijken wat ik kan doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.