justinW Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 DAT HEP IK EN WAAR MOET IK DAN OP KLIKKEN? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) NOu, Giorgo heeft het al een paar keer uitgelegd. Maar vooruit, je klikt op "New Topic". Dan vertel je je verhaal, en dan klik je op "Plaats onderwerp". Kijk anders ook even in de helpdesk, daar staat veel info in. Wat alle knoppen betekend, en hoe je een nieuw topic aanmaakt!! Link naar helpdesk: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6842 Succes! Bewerkt: 7 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
RedNeck Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 nee srry jongens het lukt me niet Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hoe heb je hem gemaakt zodat ie zo klein is Reageren
Dago58x Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) je kan hem nauwelijks zien kun je hem nog wat groter maken en bij paint lukt het ook niet Bewerkt: 7 januari 2006 door Dago58x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.