duizeltjuh Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Bij deze missie heb ik de lowrider meet gewonnen daarna moet je gebeld worden door iemand zodat je aan de straatrace kunt meejdoen alleen ik word niet gebeld :S weet iemand waarom ik nie gebeld word Reageren
RobbertR Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Welkom op het forum! Zijn er nog andere missies die je nog moet doen? Bewerkt: 7 januari 2006 door starkiller Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je moet een tijdje rondlopen dan wordt je vanzelf gebeld. Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 je moet gewoon even wachten en dan belen ze je! Reageren
Dago58x Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Welkom op het Gtaforum ALs je de Lowrider Missie Hebt gedaan Moet je eff naar Cesar's huis gaan. Mischien Is er Wel een Rode Marker Als er Geen Rode Marker Staat Moet JE Voor De Zekerheid Rondlopen maar ook altijd Veel Succes... Bewerkt: 7 januari 2006 door Dago58x Reageren
Talietje Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 misschien dat even moet wachten (een paar uur) belt hij u dan nog niet is er iets aan het spel dan zal je spijtig genoeg op nieuw moeten beginnen Reageren
djbackdoor Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Messchien moet je nog een missie doen zo niet dan moet je een beetje wandelen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Nee, het is wel dat hij je belt, maar het zit zo: Als je Ceaser Vialpondo heb gehaald, dan kan je aan Lowrider Rides etc. meedoen, maar je word gewoon op 1 bepaalde dag, bijvoorbeeld woensdag, gebeld, en dat herhaal, herhaald zich en word je steds op Woensdag gebeld , hij belt dan of je wilt racen, je ziet dan een rode Marker, op je Map. Je rijd dan naar die Rode Marker, en je kan de Race Beginnen. Je moet gewoon even wachten Ook is het zo, nadat je Ceaser Vialpondo heb gedaan, dat je de Lowrides missie's op dezelfde Spot, nog kan doen Succes Reageren
gta 88 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 ik hkon ook niet rachen in derst heeft iemand mij gebelt dat je kut rachen in sanfiero ik kan nog niet ik losantos maar dat komt nog wel denk ik Reageren
duizeltjuh Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 ik wacht al heel lang en loop al heel lang rond en ik word maar niet gebeld :S Reageren
gta 88 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 ja dat had ik ook ben nu al in safiero ik rij ff naar derst en doen wert ik gebeld en nu kan street rac doen bij die pa en spray Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.