ikke 32 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik heb gta vc uitgespeeld, dus heb ik me gta sa gekocht. de requiremends klopten nog met overschot. Toen ik heb instaleerde en geregistreerd heb zei m'n pc gta sa is succevoly instalit. Dus , ik was blij, ik heb m'n pc opnieuw opgestart en op de snelkoppeling geklikt om te spelen. Na een kleine min. wachten, ( tewijl ik van het ram geheugen de kloksnelheid de dvdrom speler veel veel over had, zei m'n pc: Orginal disc could not be found or authenticated. Dus ik deed hem totaal eraf, en deed het opnieuw, altijd maar het zelfde. Als je weet wat mijn probleem is, wil je dan zo snel mogelijk antwoorden op mijn bericht A.U.B Alvast bedankt Bewerkt: 7 januari 2006 door ikke 32 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Welkom op het forum! Je mag hier geen e-mailadressen posten, dus ik moet je vriendelijk verzoeken die weer te verwijderen. Probeer je DVD eens schoon te maken en te controleren op krassen. Misschien dat het daaraan ligt. Ik lees dat je SA hebt gekocht en dat hij wel installeert, maar het spel niet speelt: Ga terug naar de winkel en ruil hem voor een andere SA. Misschien doet die het wel. Veel succes! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mocht het dan nog niet werken, kun je de gehele dvd op je harde schijf zetten, en hem vanaf daar installeren. Daarna kun je een no-dvd crack downloaden. Die zijn legaal zolang je het spel zelf bezit. Ik mag er helaas geen geven, ook geen links naar sites die no-dvd's hebben. Regels... Maar probeer eerst wat NandroDavids zegt; maak hem goed schoon, of ruil hem voor een nieuwe. Reageren
ikt Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Kopieer de DVD/cd naar een andere DVD. (Als je vlakbij duitsland woont kan je naar duitsland dvds gaan kopen, goedkoper) Moet lukken. Ik heb dat ook gedaan met NFS MW Tsjonejonge, veel namen met ''ik'' op het forum zeg... Ikkes,ikt en nu ikke_32 Bewerkt: 7 januari 2006 door ikt Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Het kan volgens mij ook zijn dat je geen DVDRom hebt. Maar dat kan nauwlijks omdat er goed staat op de CDRom CD/DVD, tenzij je denkt dat er ook films te zien zijn. 1. Of je hebt geen DVDspeler 2. Of je hebt het CD illigaal 3. Of je speed van je DVD is te laag. Minimaal 8× en aanbevolen 16× 4. Of zoals Nandrodavids zei, maak je DVD schoon via Deze Computer. Reageren
ikt Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Zie je wat er onder het topic-titel staat? Dit: naar het schijnd heb ik orginele cd niet. Dus heb je de originele cd? Reageren
ikke 32 Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ja, ik heb de orginele dvd rom Reageren
Gangsta Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Mogen we toch even je systeem specs? - Videokaart - Geheugen Etc.. Om je geheugen te weten: Klik op start => Druk met je rechtermuisknop op Deze Computer => Eigenschappen => Wat staat er bij Kloksnelheid en Geheugen? Anders maak je er even een screen van. Om je videokaart te weten: Klik op start => Uitvoeren => Typ in: DXDIAG => En wacht even => Klik dan op Beeldscherm. Maar daar ook een screen van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.