Jack Mercer Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Eindelijk heb ik GTA3 op de PC. 'k Heb al een paar skins gedownload, maar ze zijn niet zoals ik gehoopt had en zo. Ik zou graag willen weten of iemand hier een skin kan maken voor GTA3 zoals het Frankie-outfit van VC of de Antonio outfit zoals in LCS. Alvast bedankt! PS: waar moet je gedownloade mods zetten? Kheb er voor voertuigen, de brug naar ghost town en total conversations, maar ze werken niet Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 je moet ze door middel van een prog in et spel zetten autos via SAMI! Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik kan het niet.. Bij een mod zit vaak een readme. Die moet je lezen, voertuigen kan je bijvoorbeeld heel makkelijk instaleren img tool. Skins moet je in een player map instaleren, voor een mod is belangrijk lees altijd de readme! Ik zou sami gebruiken voor auto's (san andreas mod installar) maar ik weet niet dat er ook zo'n progamma is voor GTA 3. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Hoe ik skins moet installeren weet ik, toch bedankt greetz edit: pas ontdekt hoe je heel simpel met paint skins kan maken dus dat is al opgelost. Enne, heeft er iemand een mod om Liberty City onder sneeuw te zetten? greetz Bewerkt: 8 januari 2006 door Solid Snake Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.