Dfix Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Als ik opneem met de Cheat Device dan heb ik gigantische lag, hoe komt dit? Edit: een filmpje dus he? Bewerkt: 7 januari 2006 door Dfix Reageren
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Wat is een lag Reageren
Dfix Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Wat is een lag Ehm. Ja. Wat is lag, hij hapert, hij gaat langzaam. Net alsof je een hele langzame computer/psp hebt of dat je video kaart het niet aan kan. Dat gaat je beeld een beetje schokken zogezegt. Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ja dit is normaal, ik vind dit ook erg irri. Dat is omdat hij ze direct omzet naar .GIF Files, niets aan te doen. @De versies daarvoor was hij nog slomer . Reageren
freshmeteor Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 kheb ook een cheatdevice maar hij werkt niet kheb alles gedaan maar hij doet gwn niks weet iemand miss waaaraan dat ligt Reageren
quinton Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 kheb ook een cheatdevice maar hij werkt niet kheb alles gedaan maar hij doet gwn niks weet iemand miss waaaraan dat ligt je moet eerst in map maken in "SAVEDATA", en die moet je "ULES00151S0" noemen. hier doe je alle cheardevice spullen en dat zijn: data, icono, param.sfo, pic1. nu moet je het spel gewoon opstarten en als het goed is zou hij het nu moeten doen!!!!!! Reageren
freshmeteor Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 sooory maaer werrkt iet Reageren
Dfix Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 sooory maaer werrkt iet Das Bale Maar goed misschien heb je niet de goede firmware ofzo? Ik weet niet ik geef maar een paar suggesties Reageren
freshmeteor Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 nee kheb de goeie firmware dus kweet niet waaraan het ligt:cry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.