Apple-Mac Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Fawaka, mensen?! A Boeing! Even iets in het kort, hoe kan je een [TUT] op deze site plaatsen? Verder wil ik nog zeggen of iemand mij kan helpen, op mijn Topic: Vastlopen/Waarom loopt het vast? Reageren
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Praat ABN, ik snap geen zak van wat je allemaal lult Om een nieuw topic te openen, zoals je nu ook doet Dit is geen site maar een forum Ik zal even kijken naar je topic Reageren
Jarno Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Praat ABN, ik snap geen zak van wat je allemaal lult Om een nieuw topic te openen, zoals je nu ook doet Dit is geen site maar een forum Ik zal even kijken naar je topic Ben ik 100% mee eens. Een tutorial kan je plaatsen door gewoon een nieuwe topic in het Help forum te maken met ervoor: '[TUT]'. En dan vraag je Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Wat moet er in GTA VC.dat staan? Alleen als je een nieuwe IDE en IPL aanmaakt, toch? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 OKE, maar het is dus fout als je gewoon toevoegt in GENERIC.Col Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.