Svenie Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hallo iedereen ik zou graag willen weten waar de katana te vinden is in liberty city Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Staunton: In een steegje naast een paar kartonnen dozen Shoreside Vale: op een dak, je kan er gewoon raken met de trap. Kaartje: Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Als je in de missie cash in Kazuki chips bent vermoord Kazuki en dan heb je hem. Dizzie was me l voor met vindplaatsen. Bewerkt: 7 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Svenie Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 is de katana in portland te vinden waar is dat steegje dan alvast bedankt voor de gegeven info Reageren
Dfix Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Katana ken je vinde bij die hele grote trap op staunton island net aan de linker kant als je aan komt rijden naast die grote trap (d8 ik) Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 is de katana in portland te vinden waar is dat steegje dan alvast bedankt voor de gegeven info Nee hij is niet in portland te vinden, ik had me vergist, het moest staunton island zijn in plaats van Portland Dus in dat steegje op Staunton island Reageren
Svenie Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ok bedankt allemaal Reageren
VforV Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Katana ken je vinde bij die hele grote trap op staunton island net aan de linker kant als je aan komt rijden naast die grote trap (d8 ik) Nee, je vind er wel een wapen maar niet de kantana. Het is een hockey-stick. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.