Jump to content

Wat is jullie Hatelijke Missie?


Dago58x

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dago58x

    5

  • wiebje

    3

  • .Sharingan

    2

  • S.W.A.T.

    2

Die ene missie met die vrouw met een spaans accent catalina of catarina ofzo dat je die winkel moet overvallen en dan die truck moet meenemen en er dan een idioot met zijn vader achter je aankomt en gaat schieten, daar heb ik heel lang over gedaan :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Die ene missie met die vrouw met een spaans accent catalina of catarina ofzo dat je die winkel moet overvallen en dan die truck moet meenemen en er dan een idioot met zijn vader achter je aankomt en gaat schieten, daar heb ik heel lang over gedaan :-(

daar moet je gewoon uit de truck stappe en op die auto van hun schieten (mik op hun hoofden) dan is hij erg makelijk

de moeilijkste vond ik die missie van og loc. dan haal je hem op uit de bajes en moet je zon homofiele crimineel op een motor achtervolgen, en als het iets is waar ik slechtin ben, is het wel een missie waar je iemand op een motor moet achtervolgen :duh: kheb em deze keer wel zelf gehaald overigens.

Link to comment
Delen op andere websites

End of the line, echt een #@* missie, en het ergste was dat alleen het einde niet lukte. Dan doe je 45 minuten over het begin (dat lukt dan nog wel), en dan het laatste (dat je Sweet op moest vangen met je auto) lukte dan steeds niet! :@ Ik denk dat ik in totaal wel 3 uur met die missie bezig ben geweest, terwijl alleen het laatste stukje niet lukte. (en dat stukje duurde maar ongeveer 2 minuten :ch: ) Wat een #!@*ing kl.te missie!!

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

@baasb toen ik het eerste deel van end of line uit had ging ik bij sweet opvangen ook de mist in.

ik deed hem terug opnieuw en ik kon direct beginnen met het tweede deel.

nu mijn eigen *** missies.

de vliegschool.

n.o.e

de zero missies

just bussines

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...