kuyt Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 jah joh das egt erg ik vond die van de lowraiders moeilijk de hele tijd rammen op je toetsenbord Reageren
evildirk Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Snailtrail, Als je Snail-Trail overnieuw moet doen Het duurt eeuwen voordat die trein er is En dan de hele tijd er achter aan rijden Reageren
metalEd Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 NEW MODEL ARMY van rc control die wa echt lastig vooral in het begin ik wist niet eens hoe ikdie magneet aan deed. egt een drama maar jah nu is ie vrij makkelijk Reageren
tt boy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 het meest met dat je met loc achter een gast aan moet op de pcj 600 val er steeds af Reageren
Swedish Power Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Hallo Ik ben nieuw EN ik vind de missie Van Cesar Dat je auto Moet Race Een Hatelijke Missie Groeten CriminalGamer Reageren
amidatile Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik haat de eerste missie. Op die fiets dat je dan door de stad moet rijden met die auto achter je aan. Hij drukt me altijd van de fiets of schiet me neer en dan flip ik altijd Reageren
wiebje Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 moet je harder rijden he Reageren
Swedish Power Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Of die missie Van Big Smoke Dat je die ventjes Van de trein Af Mot Knalle Op je moter Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Nog een hatelijke missie : de vliegtuigmissies in the dessert Daar heb ik ook een maandje vastgezeten Reageren
Dago58x Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Moet je die vliegtuig missie doen voordat je naar Las Venturas gaat Reageren
Wolbol Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 De missies van Zero zijn echt té irritant. Hoe krijgen ze het verzonnen? Met name de handling van die krengen is echt niet normaal. Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik weiger gewoon nog langer me boos te maken om het feit dat, indien ik mezelf niet per ongeluk heb opgeblazen door een of andere toetsencombinatie, net een paar seconden te laat ben boven op dat gebouw bij die missie waarbij je de voertuigjes van Berkley moet opblazen. Wie komt er op het idee om je vervolgens nog eens naar het dak van dat gebouw te laten vliegen? Reageren
The Italian Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 De missies van Zero zijn echt té irritant. Hoe krijgen ze het verzonnen?Met name de handling van die krengen is echt niet normaal. Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik weiger gewoon nog langer me boos te maken om het feit dat, indien ik mezelf niet per ongeluk heb opgeblazen door een of andere toetsencombinatie, net een paar seconden te laat ben boven op dat gebouw bij die missie waarbij je de voertuigjes van Berkley moet opblazen. Wie komt er op het idee om je vervolgens nog eens naar het dak van dat gebouw te laten vliegen? Ben met de laaste drie post mee eens dat waren 1 van de moeilijkste missies voor mij,de laaste missie van Big smoke dat je hem moet doden daar zat ik ook een maandtje mee vast. Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Zero missies missies met dansen of lowriding en vliegschool+ N.O.E die izjn Gtaboooy Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 New Model Army is saai en duurt lang !! maar wel coolgemaakt !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.