Tim Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 (bewerkt) Post in deze topic hoe jij denkt dat de wereld eruit ziet in het jaar 3200, ik denk dat alle wegen dan heel druk zijn, en dat er veel wegen in de lucht zijn gebouwt, en waar de auto's op magnetische velden werken, en dat er ook veel wegen door hoge gebouwen lopen, beschrijf hier hoe volgens jouw de wereld in het jaar 3200 eruit gaat zien :lol: Bewerkt: 29 augustus 2004 door Tim Reageren
Trax Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Ik denk dat de mens dat nog luier is als nu. Boodschappen, koken, strijken, wassen, alles wordt gedaan door robots. Het enige wat de mens dan nog doet is gamen(computer wordt uiteraard aangezet door de robot), sex hebben, en de afstandsbediening indrukken(wordt uiteraard gebracht door de robot). Werken doet niemand meer, daar heb je dan weer een andere robot voor. De straten zullen vrijwel leeg zijn, er zijn een hoop landen waar oorlog zal zijn, als alles zo blijft gaan zoals het nu gaat ... De toekomst ziet er in mijn ogen erg, erg slecht uit :unsure: Reageren
Tim Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 (bewerkt) Ik denk dat de mens dat nog luier is als nu.Boodschappen, koken, strijken, wassen, alles wordt gedaan door robots. Het enige wat de mens dan nog doet is gamen(computer wordt uiteraard aangezet door de robot), sex hebben, en de afstandsbediening indrukken(wordt uiteraard gebracht door de robot). Werken doet niemand meer, daar heb je dan weer een andere robot voor. De straten zullen vrijwel leeg zijn, er zijn een hoop landen waar oorlog zal zijn, als alles zo blijft gaan zoals het nu gaat ... De toekomst ziet er in mijn ogen erg, erg slecht uit :unsure: mensen zullen zich ok moeten realiseren, op hun verdere jaartjes als bestaan van de mens, zo moeten ze voor schone energie zorgen (magnetisch), verkeers problemen oplossen (steeds meer mensen kopen een auto) P.S. sommige mensen zullen meteen aan vliegende auto's denken, maar waarvoor zijn ze eigenlijk nodig, bij een file gaan de auto's in de lucht om er boven te vliegen, dat doen andere ook, dan gaan ze weer naar de vaste grond, en daar komt ook weer iedereen naartoe, kortom vliegende voertuigen werkt niet de wereld zal wel een hoopje kunnen worden, tenzij de mens een manier vind, om naar een andere planeet te gaan enzo vele Kilomters kunnen afleggen. Bewerkt: 29 augustus 2004 door Tim Reageren
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Pfff in het jaar 3200 is er volgens mij geen wereld meer een of andere kneus vind een A bom uit die de hele wereld laat ontploffen of de ozonlaag is volledig verdwenen of de zon is opgebrand Reageren
Marius Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ^^^^^ ha ha nou volgens mij is er ook geen wereld meer maar komt dat omdat de mens alles van de aarde heeft opgemaakt en dan leeft de mens op mars. Reageren
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 dan leeft de mens op mars hahah maarja als de zon op is gebrand hebben we nix aan mars ...zonder de zon zijn we aardig de .... Reageren
Tim Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 de wereld. zal pas vernietigen over ongeveer 32.000.000 jaar, want er stond een artikel over de toekomst in de zozitdat, wat er dan op aarde leeft 16.000.000 jaar later dan nu, dan zal de mens alang uitgestorven zijn,( of is naar een andere planeet) de aarde zal dan verandert zijn in een hele grote woestijn, dieren hebben zich dan aangepast op het klimaat hier staat een voorbeeld die ik las: -knaagdieren zullen veranderen in grote roofdieren (omdat die tegenwoordig ok welles aan vlees knagen) -meer weet ik niet Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 tja hoe zou onze computer er dan uitzien!! waarschijnlijk levens echt met 3D scherm enzo met onze onbeperkte Gigabyte en geen een spel loopt nog traag of slecht en verder zal het wel zo zijn wat steven zegt Reageren
RTS Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 tja hoe zou onze computer er dan uitzien!! waarschijnlijk levens echt met 3D scherm enzo met onze onbeperkte Gigabyte en geen een spel loopt nog traag of slecht en verder zal het wel zo zijn wat steven zegt Je hebt dan een 3d bioscoopscherm gewoon Reageren
Q Dude Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Ik denk persoonlijk dat de aarde dan onleefbaar is. Omdat de ozonlaag dan niet meer bestaat door alle vervuiling. En als het dan nog mogenlijk is dat mensen op de aarde leven zal er wel veel oorlog zijn omdat er dan van alles schaarste is netzoals nu met olie maar dan gaat het misschien om water. Ik zie de toekomst voor de aarde niet zo rozekleurig. Maar ik geloof in renarcinatie en buitenaardse wezens. Dus we kunnen nog altijd terug keren in een ander melkweg stelsel. Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Ik denk dat de mens in het jaar 3200 nog wel van de partij is. Ik verwacht dat de wereldbevolking relatief niet zo gek veel meer is dan nu (wel meer, maar de bevolkingsstijging van nu neemt af). Daarnaast denk ik ook dat een heleboel vervelende en gevaarlijke klussen worden overgedragen aan robots en computers. Daarnaast zullen we gedwongen zijn meer met groene energie te gaan werken. Ik geloof niet in een vernietigende wereldoorlog. De mens zal ooit wel weer uitsterven (of overgaan in een ander mens-gelijkend wezen), daar ben ik van overtuigd, maar dat zal volgens mij geleidelijk gaan. Een langzaam stijgende temperatuur bijvoorbeeld. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Ik ga niet zover vooruit kijken dan heeft de mens de wereld allang verneukt dat ie allang vergaan is Reageren
Arjen Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik verwacht niet dat ik 1200 jaar word :lol: Marja.. De straten zullen leeg zijn. Iedereen vliegt met een 'vliegmobiel'. Een soort autotje op electriciteit die door de lucht vliegt. Er zullen ook 'teleporteer'-hokjes zijn :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 hahaha vliegmobielen ja ik wordt niet 1.214 jaar oud hoor dan geef ik een sico in mn graf :lol: maarja er zullen file's zijn in de lucht ezo en de computer is zo klein als een bordje Reageren
Tim14 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 de wereld is denk ik dan gewoon oersaai bijvoorbeeld bij sport: race auto's worden zo gemaakt dat ze niets eens meer moeten sturen, een voetbal zoekt van zelf de goal (waar je hem ook raakt) en bij tennisen geld hetzelfde. alles word gedaan door robots super saai. ook zal het zijn dat geen een kind blote tieten mag zien en geen dood iemand op straat ofzo geen een film voor 16 jaar en ouder kortom de wereld word verkloot door iedereen, (behalve afrika) die leven dan pas gewoon normaal zoals wij nu leven wie heeft er nou zin om in dat jaar te leven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.