Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik heb er geen zin in maar dan ben ik toch allang dood dus ik maak dat niet mee Reageren
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Alles is natuurlijk geautomatiseerd, niks is meer leuk want alles wordt voor je gedaan! Alhoewel, misschien, waarschijnlijk zelfs, wonen we dan ook gedeeltelijk op andere planeten! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 De sigaretten zullen dan 1000 euro per pakje kosten auto's per stuk 10.000.000 pc's 1.000.000 benzine!!! 500.000 per liter Reageren
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) Oei, dat wordt dus geen sloep meer rijden met die benzineprijzen! Nou ja, tegen die tijd is een sloep al een bodemvondst uit de prehistorie! Trouwens dan is er geen benzine meer, want in 2050 (!!!!!ja echt waar) is alle olie ter wereld bijn a op, dan moeten we dus al op de brandstofcel kunnen overstappen en daarom werken tecnici daar nu dus hard aan want anders zitten we later met een GROOT probleem. :o Bewerkt: 30 augustus 2004 door Melchior Reageren
Ironfist Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 in het jaar 3200 is de wereld één grote waterplas de poolkappen zijn gesmolten en ieder niet zwemmend dier(mens) is verdronken een paar mensen leven wel nog in het himalaya gebrgete,omdat dat zo hoog gelegen is realistisch...niet? Reageren
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) Alles is mogelijk... :ph34r: Misschien is er dan niet eens leven meer op aarde, maar tegen die tijd gaat de techniek ook vooruit, dus we bestaan dan vast nog, bovendien kunnen we misschien dan wel naar andere planeten reizen! Bewerkt: 30 augustus 2004 door Melchior Reageren
Q Dude Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 in het jaar 3200 is de wereld één grote waterplasde poolkappen zijn gesmolten en ieder niet zwemmend dier(mens) is verdronken een paar mensen leven wel nog in het himalaya gebrgete,omdat dat zo hoog gelegen is realistisch...niet? dat heb je uit die film waar bruce wiles in speelt of niet ? Reageren
Lantyz Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 in het jaar 3200 is de wereld één grote waterplasde poolkappen zijn gesmolten en ieder niet zwemmend dier(mens) is verdronken een paar mensen leven wel nog in het himalaya gebrgete,omdat dat zo hoog gelegen is Waar komt al dat water vandaan, dan? Reageren
Trax Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Nog een kleine toevoeging: In dat jaar woont er geen enkele Nederlander meer in Nederland <_< Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 De wereld is dan allang vergaan inderdaad de poolkappen zijn dan allang verleden tijd Reageren
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) Waarschijnlijk zijn we al gekoloniseerd naar een andere grotere planeet; onze aardbol trekt al dat leven namelijk niet meer, de poolkappen gaan smelten en er komt dus minder land terwijl er meer mensen komen! Ja, ik denk dat we gewoon verkast zijn! (Maar dat kun je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen he?) Bewerkt: 30 augustus 2004 door Melchior Reageren
Trax Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Wij passen zich aan aan de leefstijl op die planeet en worden langzamerhand groen, en krijgen een derde oog erbij :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Ze zijn al bezig om op de maan basis te gaan maken maar wij mensen en dieren en planten hebben wel water een zuurstof nodig en water Reageren
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 De maan is natuurlijk ook niet zo ver weg, dat zou een prima eerste basis kunnen worden... Maar voor alle mensen is ie natuurlijk nog veel te klein. (niet dat ik denlk dat we daar ooit met z'n alle gaan wonen) Maar t' is handig om op de maan al een basis te hebben. Ik denk sowieso dat de mens net zo'n planeet als de aarde nodig heeft, anders kunnen we niet goed en gelukkig leven. Mensen hebben groen en dieren nodig enz... Reageren
Pete-R Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 (bewerkt) de wereld bestaat dan niet meer die is allang kapot gemaakt door aliens of er komt een kakkerlakken invasie ofzoiets Bewerkt: 31 augustus 2004 door petersmurfje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.