Melchior Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Hahaha! :lol: Jij hebt echt fantasie, het lijkt me sterk maar je weet het nooit zeker. Alhoewel ik weet zeker dat we heus niet aangevallen worden door alien-kakkerlakken! :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 hahaha :lol: of er komt een kudde Melchior aliens naar de aarde met een Lincoln Mark V ufo :lol: :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 ''Blieb'' - Our gas-station from our mothership is empty, ''blieb'', we need your'e gas. We are going to invade all the gasstations of planet earth, blieb! :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: maarja ff een geintje tussendoor kan ook geen kwaad. maarre de NASA heeft een planeet ontdekt die verd8 veel op de aarde lijkt dus er zou best wel een invasie kunnen komen Reageren
Robienske Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Zo zal de aarde er uit zien: enkele zwevende brokstukken: Reageren
Timovich Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) Ja maar dan leven we toch door op die stukjes hoop ik! Bewerkt: 5 september 2004 door Timovich Reageren
Kareem Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 ik denk veel water weinig land over. op mars zullen mensen leven in overdekte steden ! op aarde zullen we op hypermoderne boten wonen met hele steden in lanceerbassisen om naar mars en verder te gaan!! een ruimte station!!en robots veel robots!!en voor gamers GRAND THEFT AUTO:MARS met 3D helmen dan spelen we zelf virtueel mee in gta :lol: :lol: en dan moeten wij zelf op pad om gangster te worden virtueel dan!!! Reageren
iron eagle Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 ik denk dit gebeurt de zon ontploft groot zwart gat worden wij in gezogen dan botsen we tegeeen een planeet onze planeet word 10x zo groot en daar is ook een zonen een maan Reageren
bigG Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 ik denk dit gebeurt de zon ontploft groot zwart gat worden wij in gezogen. Dit gebeurd uit mijn hoofd over iets van 14 miljard jaar. Ik denk trouwens hetzelfde wat Trax opde eerste bladzijde staat: Ik denk dat de mens dat nog luier is als nu.Boodschappen, koken, strijken, wassen, alles wordt gedaan door robots. Het enige wat de mens dan nog doet is gamen(computer wordt uiteraard aangezet door de robot), sex hebben, en de afstandsbediening indrukken(wordt uiteraard gebracht door de robot). Werken doet niemand meer, daar heb je dan weer een andere robot voor. De straten zullen vrijwel leeg zijn, er zijn een hoop landen waar oorlog zal zijn, als alles zo blijft gaan zoals het nu gaat ... Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 ik denk dit gebeurt de zon ontploft groot zwart gat worden wij in gezogendan botsen we tegeeen een planeet onze planeet word 10x zo groot en daar is ook een zonen een maan Jaja...Nou het botsen erna lijkt me wel leuk (meer ruimte enzo) Maar tijdens het botsen lijkt het me dus helemaal niks. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ieder noormaal mens wordt steenarm, iedereen verliest zijn baan, ik geef een voorbeeldt. Albert Hein: 1 supermarkt: 1 boekhouder 2 vakkenvullers, 15 automatische afreken balies. Terwijl er nu zeker 20 man is. Iedereen die geen werk heeft, heeft geen huis geen eten en geen water, De robotten generatie moet dus echt niet komen, maar helaas worden hier de *grote* aleen maar *groter* van, omdat ze aleen maar prfiteren van de *kleintjes* in het jaar 3200 heerst er een enorme economische crises, Vliegende auto's ?, juist dan moet je wel geld en werk hebben..., Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 De mensen zullen niet uitsterven elke dag komen er meer mensen bij dan er sterven maar ik denk dat er niets meer orgineel is dan alles via systemen dan heb je geen privacy ofzo maar nu stijgt de waterspiegel al 10 cm ofzoiets wel over 1200 jaar is dat al een pakje dan maar dan is de technologie onvoorstelbaar,en we zitten dan ook met een olieprobleem want de wereld geraakt immers op. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 en we zitten dan ook met een olieprobleem want de wereld geraakt immers op. Geloof mij maar, dat de olie opraakt is totaal geen probleem, ook niet voor auto's. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Uuh..hoe zou de wereld in 3200 eruit zien.. mmmm..ik denk dat er vele willie wortels zullen zijn in een vliegmobiel.. en hightech fietsen..met raketaandrijving hoef ik ook niet elke dag meer de trappers te bewegen.. lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.