Jump to content

wereld in het jaar 3200


Tim

Recommended Posts

Er is weer eens een leuk topic naar boven gekomen.

Maar zelf denk ik dat er misschien helemaal geen wereld meer is in het jaar 3200.

De wereld gaat erg snel achteruit nu.

En als de wereld nog zou bestaan zou echt alles Hytech geregeld zijn door roboten enz enz.

De mens zelf hoeft dan gewoon niks meer te doen.

Het woord ''Werken'' kennen we dan niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    10

  • Melchior

    7

  • Trax

    4

  • Mazzeltje

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar zelf denk ik dat er misschien helemaal geen wereld meer is in het jaar 3200.

Ik heb een x gelezen in een boek over piramides en faraos. (Ik wil namelijk later farao-deskundige ofzow worden)Daarin stond dat piramides veel van onze toekomst afwisten. Er was iets met de sterren en met een komeet en het allerbelangrijkste voor deze poll:

Volgens die piramide dinges zijn alle mensen op de dag 4 Maart 2881 uitgestorven door een komeet van het sterrenstelsel ???

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zelf denk ik dat er misschien helemaal geen wereld meer is in het jaar 3200.

Ik heb een x gelezen in een boek over piramides en faraos. (Ik wil namelijk later farao-deskundige ofzow worden)Daarin stond dat piramides veel van onze toekomst afwisten. Er was iets met de sterren en met een komeet en het allerbelangrijkste voor deze poll:

Volgens die piramide dinges zijn alle mensen op de dag 4 Maart 2881 uitgestorven door een komeet van het sterrenstelsel ???

Sorry hoor maar toen hadden ze naar mijn weten nog geen kalender.

Link to comment
Delen op andere websites

Het woord ''Werken'' kennen we dan niet meer.

laten we het hopen :) ... voor die mensen die dan leven.

Als ik in het jaar 3200 leefde , wil ik echt nog wel het woord ''werken'' kennen.

Als ik echt niks meer hoef te doen en alles word voor mij gedaan.

Dan heeft het leven echt niet veel zin meer.

Voor een paar weken is het wel leuk om helemaal niks te doen en alles te laten doen.

Maar daarna begin je je heel erg te vervelen.

Ik moet gewoon echt iets te doen hebben, of dat nu werken is of iets voor mijn plezier.

Als ik maar iets te doen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik het wel mee eens, buiten dat als het woord werken niet niet meer bestond bestond dit woord ook niet meer *economie*.

Denk jij dat iedereen een robot in huis heeft ?, hoe kan je die betalen en onderhouden als je geen werk hebt, de grote mensen zoals de familie gates die gaan natuurlijk nooit kapot. Die gaan profiteren tot de laatste cent van ons.

Ik ben blij dat ik nu leef, ik denk dat het de laatste goede jaren zijn.

Het beste zou zijn, nu 30 jaar te hebben.

Veel mensen gaan doodt denk ik de komende jaren,

Erg triest, maar hoogstwaarschijnlijk het beste voor de wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal mee eens: DE WERELD GAAT NAAR DE ***** ALS WE ZO DOORGAAN!!

Maar als dat niet gebeurt dan denk ik dat San Anderas een klein oerspel is en dat de computergames minimaal 2 terabite groot zijn. En we zouden dan al lang op (de planeet) pluto kunnen zitte gamen en we zouden al lang "buitenaards leven" gevonden hebben (als dat onze wereld alniet naar de ***** brengt.).

En de playstasion 9000 zou al uit zijn.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er niet veel zal veranderen.

We zijn gelukkig met dit , en alles word maar duurder.

Mss veel console's zullen veranderen.

Alleen hoop ik niet dat er Meteoriet op ons af komt.

goede vraag,tijdens onze les geschiedenis leerden we over de oerknal en ze zij dat er binnen een paar jaar een meteoriet langs de aarde zal razen,maar ze zal niet op de aarde storten,tenminste hoop ik niet

wanneer??binnen zo'n 10 jaar

Greetz gtagangster

Link to comment
Delen op andere websites

Agg, in 3200 bestaat de Aarde allang niet meer, als wij zo door blijven gaan, met afval, natuur vernielen, dieren uitroeien, uitlaatagassen

Eerlijk gezegd, zou ik er nooit in willen wonen, er zullen dan geen dieren meer zijn, haast geen natuur te vinden, en veels te veel High-Tec, kortom dood-saai

Geef mij maar deze periode :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...