Dwayne Forge Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Tim je hebt te vel Back To The Future gekeken. mooie films trouwens maar niet te vaak. Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 [...]@Synchro. 2032 volgens mij. Of 2030 als het tegen zit, dit is het verhaal dat ik ken. Er is daar een komeet, al een paar jaar. Maar hij is nu nog te ver weg ofzo, om er wat tegen te doen. Als het mee zit, knalt de komeet tegen Mars en stort het in grote stukken op de aarde. En zullen wij het allemaal niet overleven. Als het tegen zit, gaat hij net langs Mars en zal vol tegen de aardbol slaan. En zijn we ook dood. Dus mijn tip: Geniet nog zolang het kan, en neem nog een biertje! We zien wel, Nasa zal tog wel iets bedacht hebben? Ja zoiets had ik ook gehoord, alleen er was al iets op bedacht; ze schieten er een een of andere raket heen en die moet hem dan kapot maken oid.. maar ik denk dat het bullshit is, want dit soort verhalen hoor je wel vaker,, Reageren
Fuffie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Dat we met de Houten euro gaan betalen. Nee ik denk het niet. Ik hoop dat er wel mooiere auto's zijn en een 5de wereld. Dat er geen storingen meer komen van een internet sever. Reageren
Dutchpet Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 ik denk dat er dan geen wereld meer is Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Dan denk ik dat de mens lui wordt:alles doen de computers als ze auto rijden zetten ze op auto piloot De politie mannen drukken op een knopje en de robots pakken de boefen Alles zal om technologie gaang de mens zal dan later uitsterven Greets Syfes Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ik denk dat we allemaal mutanten worden, omdat Amerika de wereld overneemt en met die corrupte regering van hun en ons dwingen allemaal als testkonijnen komen dienen. En dan eten we elkaar op. Jeej, Plezier! Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Wel ik denk dat de planeet er kaal zal uit zien. Alles zal verbranden, er zal veel meer water zijn, door dat de poolkappen smelten. enz. Het zal nog een boeltje worden. Reageren
j0ry Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 dat je kan vliegen en alles met de pc Reageren
Yohan Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik denk dat er dan geen Aarde meer zal zijn. Is er nog wel een Aarde dan zal er chaos heersen, veel oorlogen ben ik bang... Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 de toekomst ziet er ook slecht uit in me gedachten Reageren
Dikbuik Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 dat je soep in de magnetron in 2 sec warm is ipv 3 min Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 dat je soep in de magnetron in 2 sec warm is ipv 3 min U toekomst lijkt er ook roos kleurig uuit! Reageren
BigM Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Nou dat als je bv naar je mobieltje belt . En bv zegt wat je op dat moment wilt.Dat het dan gelijk tevoorschijn komt . Maar hoe ze dat ooit gaan doen: Mogen hun aanpakken Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik denk dat er dan geen aarde meer is. Vertel mij maar niks over tijdschriften of wetenschappers die iets zeggen, want ik geloof ergens anders in. Jezus zal dan denk ik wel een keer naar deze aarde geweest zijn, om alle mensen te veroordelen tot de hemel of de hel. Maar het kan ook zijn dat het nog langer duurt, ik ben een mens, alleen God weet wanneer de aarde mag stoppen met werken en het leven mag doorgaan in de hemel. (Zo zie ik dat ) Reageren
Wesley Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik verwacht, mega hoge gebouwen. Auto's die rijden/vliegen op water. Een hele schone wereld, zonder enige boom. En een wereld vol technologië enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.