Jump to content

wereld in het jaar 3200

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk dat er dan geen aarde meer is. Vertel mij maar niks over tijdschriften of wetenschappers die iets zeggen, want ik geloof ergens anders in. Jezus zal dan denk ik wel een keer naar deze aarde geweest zijn, om alle mensen te veroordelen tot de hemel of de hel. Maar het kan ook zijn dat het nog langer duurt, ik ben een mens, alleen God weet wanneer de aarde mag stoppen met werken en het leven mag doorgaan in de hemel. (Zo zie ik dat ^_^ )

Amen dat was ook wat ik bedoelde ^_^

• 3 weken later...
  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin2130

10

• Melchior

7

• Trax

4

• Mazzeltje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Je kent wel dat liedje van "the year 3000..." Hij zingt daar van dat er niet veel is veranderd maar dat de mensen onder water leven en al die zooi. Zou wel kunnen natuurlijk :*D ... Keep on dreaming SAW...

Bewerkt: door †SAW†
Geplaatst:

Ik denk dat de mens dan aan het randje van de afgrond staat. Het millieu is verpest, alle grondstoffen zijn op. Allemaal uitlaatgassen. Maar dat gebeurd alleen als het zo doorgaat als nu.

dan zijn wij er lang niet meer :schater:

apen heersen over de wereld en onderdrukken de mensen of zo iets

of we zitten altijd binnen w8 tot we dood gaan

of een heel milieu bewust leven met auto's op waterstof of zo iets

Bewerkt: door EXIT
Ik denk dat de mens dan aan het randje van de afgrond staat. Het millieu is verpest, alle grondstoffen zijn op. Allemaal uitlaatgassen. Maar dat gebeurd alleen als het zo doorgaat als nu.

Inderdaad, als het zo door gaat wel. En verder over het jaar: Auto's die zullen dan wel kunnen vliegen ofzo. :D En we zelf het huishouden niet meer, maar dat doet de huishoudrobot dan, die zal dan wel alle klusjes doen'eten koken, kinderen naar school brengen met de vliegende auto etc. :D

Het zal me echt niet boeien hoe de wereld eruitziet in 3200 maar echt niet veel beters als dit. Misschien op technologie veel beter, maar de oorlogen en geweld zal helaas nooit voorbij zijn.

Bewerkt: door Michiel23
Geplaatst:

Maar het hoeft ook niet heel negatief te zijn ik bedoel mischien leven er dan andere soorten wezens op onze wereld of dan leven wij.. zeg maar in de mondere wereld na de dood.. of dat er dan in het jaar 3200 zeg maar vrede is geen oorlog niks geen milieu vervuiling noem maar op dus niet al te negatief denken

Geplaatst:
Maar het hoeft ook niet heel negatief te zijn ik bedoel mischien leven er dan andere soorten wezens op onze wereld of dan leven wij.. zeg maar in de mondere wereld na de dood.. of dat er dan in het jaar 3200 zeg maar vrede is geen oorlog niks geen milieu vervuiling noem maar op dus niet al te negatief denken

Misschien wel, maar die tijd maken wij niet meer mee. En laten we eerlijk zijn, er zal altijd oorlog heersen. Als je al kijkt naar Israel en de Palastijnen die oorlog maken alleen maar om een geloof...

Wat ik zeker weet is dat we geen noordpool meer hebben in 3200.

Er wordt zelfs beweerd dat we geen noordpool meer hebben over 50 jaar.

En als we nu zouden stoppen met de ozonlaag vernielen dan zou de noordpool toch blijven smelten.

Dat betekend meteen ook dat het verhaal over de kerstman moet worden aangepast :puh: .

En dat er geen ijsberen of pinguins meer zijn, behalve in de dierentuin.

Naja, ik denk dat we het aardig verknallen hier op aarde en dat we heel veel moeie moeten doen om te overleven. Er zullen namelijk veel meer natuurrampen voorkomen (ook in Nederland). En de woestijnen breiden zich uit waardoor we moeilijk aan voedsel kunnen komen door de droogte.

Veel succes iedereen, met het overeind houden van de wereld de komende 50 jaar :schater: .

Bewerkt: door Twenty Eyes
  • 1 year later...
Geplaatst:

Jullie denken allemaal veel te klein en in hokjes :schater: weet je hoever het jaar 3200 nog is.

Ze zeiden dat dat de 21st eeuw leek op die Sciencefiction series & films en dat het nu dus is, het is 20st eeuw mensen :duh: ben in 1987 geboren ben ik soms 200 jaar oud?, en dan zeggen nee klopt niet je moet het anders zien nou ingewikkeld hoor. :? maar goed ik zie het zo en daarom ziet het er ook nog niet zo uit, misschien wel in het echte 21e eeuw.

Maar goed het kan 2 kanten op gaan misschien zelfs meer.

Of het gaat hoe het nu loopt erg slecht je het ziet in films en dergelijk (nou veel negatief en vernietiging) het einde van de wereld of de mens.

Een paar voorbeelden, wereld vernietigd door de mens, komeet, zelf, de zon, aliens etc.. geen groen & dieren meer kan er zijn maar nieuwe soorten. Je kan het toch niet stoppen de natuur veranderd als het wil, we willen wel helpen maar dat is niet goed dieren die bedreigd zijn of nog maar weinig verdwijnen toch.

Amerika (of china/japan) heeft de wereld overheerst ik zou niet weten hoe het zal zijn dan.

Of heel anders tegen die tijd zijn alle culturen/religie en huidskleuren door elkaar gemengd, en vast geen blank mens meer of weinig dat die onderdrukt worden, we zijn dan allang van de planeet af maar leven er hopelijk/vast nog op en leven ook op andere planeten, onze oerdriften zijn we vast kwijt en doen we niet meer aan zoals racisme, discriminatie, moord weet ik veel oorlog maar dat kan weer met aliens.

We leven vast onder de grond/water of op het water in de lucht, misschien zijn het een paar mega city's breed en hoog op de wereld, de rest is weer natuur en weer een boel dieren. :tu:

Denk maar hoop het niet! is er geen huid op huid sex meer maar via computers/techniek etc... vliegende auto's die zijn dan allang vervangen door portalen (hoe ze ook heten) waar je ergens in 1 keer bent.

En tv, computer, telefoon al het technische is 1 maar je weet het niet, maar hoe je het in films ziet kan het maar het kan zijn dat we nog verder zijn.

Amerika is vast weg of bedwongen door de rest van de landen omdat ze er genoeg van hebben, de mensen van alle landen zijn vast 1 en heten anders.

Nou ik kan wel door blijven gaan met ideeén of dingen, maar denk niet te klein :tu:

Geplaatst:

Is dat nou nodig? :7 een topic bumpen dat 1½ jaar oud iss? :7 Oké, ik geef toe: Je heb er wel een heel verhaal van gemaakt :)

Geplaatst:
Is dat nou nodig? :7 een topic bumpen dat 1½ jaar oud iss? :7 Oké, ik geef toe: Je heb er wel een heel verhaal van gemaakt :)

Ben een beetje aan het kijken en er zitten toch nog goeie topics bij jammer als er niet meer opgeantwoord wordt, mag je t weer aanmaken anders? het is niet zo dat ik op alles ga antwoorden ;)

Geplaatst:

Nou wat jij heb gedaan is niet helemaal tegen de regels in. Jij heb een goed inhoudelijke post geplaatst. Ik zie dan niet in wat dan het probleem zou zijn :) Kijk voor de forumregels even hier

:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...