Jump to content

wereld in het jaar 3200


Tim

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    10

  • Melchior

    7

  • Trax

    4

  • Mazzeltje

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

In 3200 zullen er denk ik ook mensen zijn die terug kijken over hoe we er nu over speculeerden. :puh:

Mensen zullen zwaar geëriteerd zijn als elke internet pagina er maar liefst één seconde over doed om te laden. En films zullen in de huidige resolutie worden gedownload in 0,00001 seconde.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zijn er hele grote gebouwen,en hebben mensen vliegende auto's met straalraketten.

Heel veel dingen zullen gedaan worden door robots,en alles is elektrisch.

In het jaar 3200 zal het denk ik zo zijn als in The Jetsons :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat mensen dan ademen door tuutjes, omdat ze anders uitlaatgassen ademen, en brillen dragen, omdat ze giftige vloeistoffen uit hun ogen te houden, en auto's op zeik rijden.

Leuk gezond toekomstbeeld dat jij hebt :7

Ik denk Futurama! Zo van die buizen over de hele stad waarin je kan reizen!

En jongeren mogen beginne rijden vanaf hun tiende en brommeren vanaf 8 jaar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit ook wel eens te denken aan die South Park episode dat Cartman naar 2500 gaat. Als het daar al zo is wil ik niet eens weten hoe de werled er in 3200 uit ziet :7

Daar moet je het niet van uitleiden die wereld van southpark is zo verkloot en erg met al die dingen die ze laten zien. en die gastjes worden nooit groter en kenny is al tig keer dood gegaan. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Als de aarde dan nog bestaat denk ik dat overal luchtwegen zijn,en dat er geen sprietje gras meer te vinden is.Overal staan gebouwen,iedereen heeft de modernste technologie spullen,en reizen van hier tot Hawaii duurt maar 20 Minuten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als de wereld nog zou bestaan als er nog mensen besonden als die niet allemaal gestikt zouden zijn of wat dan ook

dan zou gta 378 uitzijn:P en zou dat de title van het jaar zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...