Mazzeltje Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik zit eraan te denken om het Race spel Juiced te kopen. Kan iemand mij vertellen of dit wel een goed idee is. Wat vinden jullie van dit spel. Ik wil hem op de PS2 kopen. Is het dus een goed idee om dit spel te kopen of niet? Alvast bedankt voor jullie hulp. Reageren
Achille Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Een lelijk doelloos spel, ik snapte er niks van.. Je schiet er niet mee op en je wordt ook niet ingeleid.. Je moet zelf achter alles komen en het spel rijdt niet eens lekker, besturing is klote.. Beter NFS halen das beter dan juiced Reageren
Rullez Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 hij is wel realistisch met schade maar je race gewoon wat maar je heb geen echte stad waar je vrij kan rond schearen ik had nfsmw gekocht Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 ik heb de demo van juiced op de pc gespeelt en het rijd helemaal niet fijn, en dat respect gedoe vind ik maar niks! ik raad je aan om nfs te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.