Smeets Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ja zie de titel hoe doe ik dat waar staan ze?? zodat ik ze kan gebruiken?? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ze staan in de GTA3.IMG, je kunt hem openen met de IMG Tool 2.0, die je op GTAGames ergens kan downloaden.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Hier komt ie: - open ...\Rockstar Games\Gta San Andreas\models\gta3.img met de img tool 2.0 - Zoek je textures op in deze lijst (let op: het zijn altijd de .txd bestanden en niet .dff of .col) - Kies in de img tool 2.0 ''edit'' en dan ''find'' - typ de naam in die je moet hebben en druk ''find'' - Selecteer het goede bestand, ga dan naar commands, en kies ''extract'' - Kies nu waar je het op wilt slaan. - Als je dat hebt gedaan ga je naar de map waar je het hebt opgeslagen, en open je de .txd met txd workshop. - Selecteer de bitmap die je wilt en kies ''export'' - Sla het ergens op. - En klaar! Als je nog vragen hebt stel je ze maar. Greetz Wazuup Bewerkt: 8 januari 2006 door Wazuup Reageren
Smeets Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 bedankt en voor vice werkt het exact het zelfde neem ik aan? Reageren
DaBeast Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ja, maar met Vice kan je gewoon de textures opzoeken met "MooMapper". Dan, moet je de naam bij search ingeven, en je hebt je texture . -Greetz Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 bedankt en voor vice werkt het exact het zelfde neem ik aan? Het kan inderdaad zo, maar die lijst klopt dat natuurlijk niet meer. Greetz Wazuup Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Voor VC, gebruik vice txd Reageren
Blastov Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Voor VC, gebruik vice txd Kan, maar je kuent ook de TXD Workshop gebruiken Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Als je voor GTA3, GTA VC, GTA SA, de textures wilt weten, kan Steve-M, je flink helpen. hij heeft namelijk een Map Viewer, die ziet als ware je GTA in het progamma, en dan selecteer je een object, en dan geeft hij de .DFF en. de .TXD, die files zoek je dan op met de IMG tool, en je hebt je gewenste textuur. Klik hier voor de GTA Map Viewer Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Voor VC, gebruik vice txd Kan, maar je kuent ook de TXD Workshop gebruiken ja dat kan maar dan moet je 'm in combinatie met img-tool gebruiken en met vice txd kan de nieuwe textures importeren en exporteren en gelijk opslaan en dan heb je ze in je spel want vice TXD kan gta3.img openen Reageren
Grove St. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 je kan ook in het spel gewoon printscreen, met paint knippen etc. en dan doe je het bij kleur in sketchup Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Dan heb je vaak gezeik met het weer in San Andreas... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Voor Eventuele verdere Informatie kan je deze van onze Ironf!st, even doorlezen, hier leer je toch het 1 en andere over textures veranderen, en dit werkt voor elke GTA zo. Succes Reageren
haha Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 kan iemand mij aub uitleggen hoe je bij een auto bijvoorbeeld de koplamen kunt verandere met txd workshop ik heb de textures met de img tool uit de gt3 folder gehaalt en ikehb ze in txd wordshop geopend en ik zie ze ook maar ik kan niks veranderen kan iemand mij hiermee helpen Reageren
haha Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) SORRY IK BEDOEL DAT IK BIJVOORBEEL DE KOPLAMPEN VAN DE INFERNIS WIL VERVANGEN DOOR DE KOPLAMPEN VAN EEN MERCEDES HOE DOE IK DIT Bewerkt: 5 februari 2006 door haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.