airblazer Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik heb gta sanandereas op de playstation en heb een klein probleem . ik kom niet verder bij de missie los desprendos. ik weet niet hoe ik moet reckutrere ofzow iets. kan iemand mij helpen? zou het heel erg fijn vinden als iemand mij kan helpen!!! Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Rekruten moet je op de pc een wapen op je homie's richten en dan op g drukken, Op de Ps2 is dat voglens mij hetzelfde maar dan druk je op R1 ofzo? Ik weet het niet zeker. Bewerkt: 8 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Je moet twee grovestreet boys recruteren dit doe je door met r1 op ze te richten en op het d-pad pijltje naar boven of beneden. Reageren
airblazer Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Je moet twee grovestreet boys recruteren dit doe je door met r1 op ze te richten en op het d-pad pijltje naar boven of beneden. dankje mensen ik ben er uit!!!! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Je moet twee grovestreet boys recruteren dit doe je door met r1 op ze te richten en op het d-pad pijltje naar boven of beneden. dankje mensen ik ben er uit!!!! Graag gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.