liltuner Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 he ik zit me zo af te vragen,op sommige screens zie je vuilniszakken,zou je ook een vuil ophaaldienst in san andreas hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 mwa, denk het niet....waarschijlijk allemaal bedreigd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 In GTA VC liggen ook vuilniszakken, en daar is ook geen vuilnisophaaldienst. Ik denk niet dat er in GTA SA wel één is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 nee denk het niet ookal zou het wel cool zijn. maar het lijkt mij niet echt mogenlijk want het vuilnis wordt denk alleen overdag op gehaald. Maar die auto's rijden zo sloom dat ze nooit binnen 1 dag van de ene kant van de stad naar de andere kunnen om de troep naar de vuilnisbuilt te brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Het zou welk een leuk detail zijn om de vuilnisman het vuil zien op te halen. Niet echt een verrijking voor het spel, maar wat maakt GTA zo leuk? Altijd die kleine details. Misschien zou het ook leuk zijn dat er dan ook een een lijk in de vuinisbak ligt en dat die vuilnisman roept; ''AAAAH, A BODY, CALL 911''!!! roept. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 tja,het lijkt mij wel leuk want als ze zeggen dat het spel realistisch is,moeten ze ook vuilnis ophaaldiensten hebben want je hebt dat nu ook dus is het (misschien) logisch als dat erin zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Hehe, Krijg je dan naast submissies als Vigilante ook de submissie 'Trashmaster'? 'k denk 't niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 nee dat bedoel ik niet,ik bedoel dat bijvoorbeeld om de 4 dagen een vuilniswagen komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Om de 4 dagen, in een ghetto is dat wel om de dag nodig. :lol: Maar een submissie als Thrashmaster zou leuk zijn, nee echt, ik meen het! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Om de 4 dagen, in een ghetto is dat wel om de dag nodig. :lol: Maar een submissie als Thrashmaster zou leuk zijn, nee echt, ik meen het! :lol: ja in Vc had je ook toch vuilnis???, en volgens mij ook een vuilnis wagen, jammer dat ze het daar al niet geitroduceerd is, maar in SA zal het denk ik wel het geval zijn, een aparte missie :unsure: nee denk het niet, meer als je even geen missie wilt spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 van die gevangenen uit de gevangenis die als straf op een trashmaster moeten werken, en alle vuilnis uit Sa moeten ophalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Dat denk ik niet, tenzij er bewaking op die vuilniswagen is.. Anders zouden die crimi's zo die vuilniswagen kunnen jacken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 tja,toch heb ik een gevoel dat het kan hoor,want anders zouden er mensen doodgaan van de stank daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 :lol: De echte ghetto lucht!!! :lol: Man wat hou ik van die lucht!!! :wub: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 tja,het is wel realistisch als er een vuilnis wagen komt want als het zo realistisch is dan gooien mensen ook het vuil naar buiten en dan stapelt alles zich op en dat kan niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.