Ripper Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 (bewerkt) hij zal wel groter dan 2 a 3 gig :S omdat het op een duel dvd uit komt he EDIT Srry Liltuner vergeef je me volgende keer zal ik het doen........... Bewerkt: 3 september 2004 door Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 hij zal wel groter dan 2 a 3 gig :S omdat het op een duel dvd uit komt he ontopic graag ripper! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Waarschijnlijk niet al te veel. Als je dan eens vuinisman bent geweest, zou het ook grappig zijn om tot iets van 10 uur daarna ofzow nog steeds opmerkingen te krijgen over CJ's lichaam-stank! :lol: Trouwens verborgen lijken zoals in VC lijken me ook weer leuk! ja,hoor je ineens phoooooowie CJ! hahah zie het voor je,cj op de vuilnisbelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Lijken dumpen in vuilzakken hehe en dan schoon in de vuilkar en dan nert stort. lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 ja,maar ik weet het echt niet zeker of het erin zit hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 wrs ni maar ik denk dat we over veel nog gaan verschieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 we zullen zien,misschien is er dezelfde vuilnisbelt als in VC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 tja het is kiezen of delenkijk,mensen hebben zelf gezegd dat er realistsche dingen in moeten(en dat is een vuilnisman) en als het spel uitkomt,dan hebben ze er zelf voor gezorfd dat het zo gelopen is ja maar je kan het ook weer overdrijven <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Alleen die vuinisdienst lijkt me prima, zoals Q-dude al zegt, het moet niet TE gecompliceerd worden. Maar met iets als een '''vuilnisophaaldienst'' verhoog je wel het gevoel van realisme! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Alleen die vuinisdienst lijkt me prima, zoals Q-dude al zegt, het moet niet TE gecompliceerd worden.Maar met iets als een '''vuilnisophaaldienst'' verhoog je wel het gevoel van realisme! Ik ben het helemaal met je eens melchior, HET moet ik volgens mij gewoon inzitten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 dus ik heb gelijk hahaha nee,maar ik geef anderen ook wel gelijk want als er een vuilnis dienst zou komen zou er dan ook postbodes,pizza bezorgers enzo moeten zijn,ik weet het niet,maar hoop wel dat die erin komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Tsja, het moet zo echt mogelijk zijn natuurlijk, maar we willen niet dat R* pas in 2007 klaar is he? :lol: Als je trouwens de postbode enz. erin zou stoppen zou het meer op the Sims;Sa Andreas lijken! :lol: Het gaat om het gevoel, dat je in een echte stad zit. GTA heeft altijd om auto's (jatten) gedraaid, dus waarom afwijken en bijv. een postbode erin stoppen? Met een vuiniswagen hou je meer vast aan het GTA concept! Dus waarom geen leuke vuinisdienst! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Tsja, het moet zo echt mogelijk zijn natuurlijk, maar we willen niet dat R* pas in 2007 klaar is he? :lol: Als je trouwens de postbode enz. erin zou stoppen zou het meer op the Sims;Sa Andreas lijken! :lol: Het gaat om het gevoel, dat je in een echte stad zit. GTA heeft altijd om auto's (jatten) gedraaid, dus waarom afwijken en bijv. een postbode erin stoppen? Met een vuiniswagen hou je meer vast aan het GTA concept! Dus waarom geen leuke vuinisdienst! :lol: Melchiors Trash Service :lol: :lol: :lol: , en dan rijd ie in een vuilinswagen van het merk: Lincoln mark V :lol: :lol: , maar die vuilnis auto;s ziijn wel cool, ziu je daar ook nou wat in het spel bij kunnen verdienen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 (bewerkt) Ik neem aan van wel he? Er moet toch brood op de plank komen voor CJ... Of friet of hamburgers, het is maar wat je wil! Bewerkt: 11 september 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 ja,CJ's cleaning service,prepared to catch your trash Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.