Jump to content

vuilnis ophaal dienst,is die er in san andreas?

liltuner

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

16

• Melchior

7

• The Outlaw

6

• Lantyz

4

Waarschijnlijk niet al te veel. ;)

Als je dan eens vuinisman bent geweest, zou het ook grappig zijn om tot iets van 10 uur daarna ofzow nog steeds opmerkingen te krijgen over CJ's lichaam-stank! :lol:

Trouwens verborgen lijken zoals in VC lijken me ook weer leuk! ;)

ja,hoor je ineens phoooooowie CJ!

hahah zie het voor je,cj op de vuilnisbelt

Delen op andere websites

tja het is kiezen of delen

kijk,mensen hebben zelf gezegd dat er realistsche dingen in moeten(en dat is een vuilnisman) en als het spel uitkomt,dan hebben ze er zelf voor gezorfd dat het zo gelopen is

ja maar je kan het ook weer overdrijven <_<

Delen op andere websites

Alleen die vuinisdienst lijkt me prima, zoals Q-dude al zegt, het moet niet TE gecompliceerd worden.

Maar met iets als een '''vuilnisophaaldienst'' verhoog je wel het gevoel van realisme! ;)

Ik ben het helemaal met je eens melchior, HET moet ik volgens mij gewoon inzitten :lol:

Delen op andere websites

Tsja, het moet zo echt mogelijk zijn natuurlijk, maar we willen niet dat R* pas in 2007 klaar is he? ;) :lol:

Als je trouwens de postbode enz. erin zou stoppen zou het meer op the Sims;Sa Andreas lijken! :lol:

Het gaat om het gevoel, dat je in een echte stad zit.

GTA heeft altijd om auto's (jatten) gedraaid, dus waarom afwijken en bijv. een postbode erin stoppen?

Met een vuiniswagen hou je meer vast aan het GTA concept!

Dus waarom geen leuke vuinisdienst! :lol:

Delen op andere websites

Tsja, het moet zo echt mogelijk zijn natuurlijk, maar we willen niet dat R* pas in 2007 klaar is he? ;) :lol:

Als je trouwens de postbode enz. erin zou stoppen zou het meer op the Sims;Sa Andreas lijken! :lol:

Het gaat om het gevoel, dat je in een echte stad zit.

GTA heeft altijd om auto's (jatten) gedraaid, dus waarom afwijken en bijv. een postbode erin stoppen?

Met een vuiniswagen hou je meer vast aan het GTA concept!

Dus waarom geen leuke vuinisdienst! :lol:

Melchiors Trash Service :lol: :lol: :lol: , en dan rijd ie in een vuilinswagen van het merk: Lincoln mark V :lol: :lol: , maar die vuilnis auto;s ziijn wel cool, ziu je daar ook nou wat in het spel bij kunnen verdienen?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...