marcelheerde Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 In GTA San Andreas rijden wel vuilniswagens maar ze doen niks (jah beetje rondrijden maar veder niet)Ik vind het ofzicht wel jammer want het zal wel leuk zijn als je een missie moet doen met dat.Net zoals een politie missie ofzo B) Gr Marcelheerde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 In GTA San Andreas rijden wel vuilniswagens maar ze doen niks (jah beetje rondrijden maar veder niet)Ik vind het ofzicht wel jammer want het zal wel leuk zijn als je een missie moet doen met dat.Net zoals een politie missie ofzo B) Gr Marcelheerde, Gelieve in het vervolg naar de datum te kijken. Dit topic is van Sep 2004. Lees eerst de regels nog eens door. haha okey srry ik kijk nooit naar de datum (beetje late post van mij ) Sorry hiervoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 en dan komen de vuilnismannen en dan schiet je ze neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Master___M kap is. Op elk topic moet je reageren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.