Jump to content

Learning To fly


Sh

Recommended Posts

Hey mensen,

Als ik die missie doe bij learning to fly in de desert bij Las Venturas dan bij de 3e ofzo dat je met je vliegtuig bochten moet gaan nemen, daar kom ik echt niet voorbij. Ik kan die bochten niet nauwkeurig genoeg nemen. Dat vliegtuig slingert alle kanten op.

Had iemand anders dit ook? Of heb je tips? Of kan ik er miss met cheats voorbij komen?

Hulp is welkom :bier:8)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum,

Die zijn inderdaad lastig, met cheats zal het niet lukken!

Met A en D of Pijltje toets links en rechts, kan je sturen, met de q en de e mag je kleinere bochten. Ik zou gewoon veel oefenen met vliegen daardoor wordt je er steeds beter in, als het echt niet lukt kan je je savegames in dit Klik Klik topic posten.

Succes.

Bewerkt: door C-J_Redman
Link to comment
Delen op andere websites

.Als je het parcour begint kies dan naar rechts vliegen dit kan je d

doen op het tvtje.En welkom op het forum.Oja je kan ook heel zacht de toetsen indrukken.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb ook op internet gezocht voor de echte besturing maar die vond ik niet :ch::bonk:

Kijk in het pauze menu naar controls hier moet de besturing staan.En als het hier niet staat ga dan naar google typ in besturing xbox en dan komt er wel wat.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb ook op internet gezocht voor de echte besturing maar die vond ik niet :ch::bonk:

Kijk in het pauze menu naar controls hier moet de besturing staan.En als het hier niet staat ga dan naar google typ in besturing xbox en dan komt er wel wat.

er komt hele maal niets op google! :D

Heb al veel gezocht naar de bestuuring!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb ook op internet gezocht voor de echte besturing maar die vond ik niet :ch::bonk:

Kijk in het pauze menu naar controls hier moet de besturing staan.En als het hier niet staat ga dan naar google typ in besturing xbox en dan komt er wel wat.

er komt hele maal niets op google! :D

Heb al veel gezocht naar de bestuuring!

Ik had dat gelezen dat wel zo is maar zelf nooit gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...