Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Stuur anders XboxGTA ff een PBtje, die speelt ook GTA:SA op de Xbox. Die vertelt je zo alles als je iets niet snapt! Succes! Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ja maar het gaat over de hele bestuuring zoals die in het boke staat denk niet dat hij die allemaal wil oschrijven hoor Reageren
Sh Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 er komt hele maal niets op google! Heb al veel gezocht naar de bestuuring! Op WiKiGTA kun je ook de besturing vinden van de voertuigen/CJ. Kijk hier (klik) maar eens. Maar de Xbox staat er niet bij. Heel jammer Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Shooter pm xboxgta dan maar hoor! zoals ruurd als heeft gezegt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Als je de missie doet staat er toch boven in het scherm bijvoorbeeld: 'press x to takeoff'. Dan kijk je daar toch gewoon naar, de aanwijzingen op het scherm. Ook kun je de controls in de handleiding opzoeken. Veel oefenen helpt ook, dit had ik ook in het begin maar naar een paar keer proberen ging het al een stuk beter. Reageren
Sh Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Iemand nog tips voor de missie Destroy Targets? Die daarvoor ben ik inmiddels voorbij Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Uiteraard zijn daar tips voor: *KLIK* Op WikiGTA staan alle vliegmissies uitgelegd: *KLIK* Veel succes verder! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik ben blijk voor je dat het gelukt is. Maar Destroy Targets: schiet de vrachtwagens eerst kapot met de raketten. Daarna draai je om. Als niet alle vrachtwagens kapot zijn, kun je er nog een keer op schieten met raketten. Ga nu naar de rijdende auto's. Ga in de buurt van een auto hangen en schiet met het machinegeweer. Na een tijdje vliegt hij en brand. Doe dit ook bij de andere auto. Als je klaar bent, land dan op de landingsbaan en je hebt de missie gehaald. Meer info is te vinden op Wikigta. Succes! Reageren
Sh Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 MISSION PASSED!!!!!!!! RESPECT + Thnx mensen, nu ben ik eindelijk voorbij dat vlieg gebeuren daar heb ik echt een mega hekel aan maarja ik heb het gehaald Reageren
RobertSA Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ben er ok mee bezig echt sucks! Reageren
wiebje Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 maar je weet tenminste nu wel hoe het moet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.