Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hoi Ik heb mijn eerste sig gemaakt met PhoteShop CS versie 0.9 Hier mijn creatie: Het is me eerste sig mag ik weten wat jullie er van vinden? Alvast bedankt! Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 6,5/10 De tekst is niet mooi, voorderest gaat het, maar ik vindt hem niet mooi. Maar voor je eerste sig wel goed! Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 pff ik zou het nooit kunnen us geef ik 7.5/10! Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Dankje,Hier heb ik nog een andere zonder die blokjes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Kzou de blokjes wat lichter doen ziet het er beter uit. Reageren
Blastov Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Voor je eerste sig ziet hij er mooi uit, alleen de text vind ik niet zo goed moet wat duidelijker, voor de rest is die wel oke, 7.4 Reageren
Juice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Zier er best goed uit, vooral voor je eerste. Maar er kan nog wat aan verandert worden. De blokjes zijn iets te licht, je kunt ze wat donkerder maken. Het lettertype kan anders. Links in de onderhoek, daar zijn ook nog blokjes, wat niet mooi staat. 7/10 Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Oke ik ben nu met me 2e bezig! Hij word al een stuk mooier maar ik ben de site kwijt van de lettertype Gr. Mike Bewerkt: 8 januari 2006 door Mikeyyy Reageren
YPM Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 maar ik ben de site kwijt van de lettertype Gr. Mike Dafont.com misschien? Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Heb al gekeken ik vind d'r geen mooie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.