quinton Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) kan iemand mij vertellen waar ik deze T-shirt kan krijge sorry dat ik hem bij media heb gezet ik dacht dat ik bij general was Bewerkt: 8 januari 2006 door quinton Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 wel zo kunnen we dat niet zien maar bij victem en DS zeker niet denk binco! Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Volgens mij is dat gewoon the white shirt, by binco. Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 gevonden! binco -> torso -> white T-shirt Reageren
RobbertR Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Weet iemand waar je deze kleding kan krijgen( als hij is te krijgen) Die gast links boven met die pet Bewerkt: 8 januari 2006 door starkiller Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 die pet in iedergeval wel! de chain ook! zonne bril ook! Denk: pet: bij sub. chain: bij DS, Victem of ZIP zonnebril: bij DS Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) DS staat voor Didier Sachs (voor het geval je het nogniet wist ) die winkel is pas beschikbaar als je voor de tweede keer naar los sanos gaat (dus na de missies in las venturas) de winkel is in los santos, in rodeo (in het westen van ls) zo ziet de winkel er van buiten uit Bewerkt: 8 januari 2006 door Friemel Reageren
RobbertR Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Gevonden Gelijk een mooi nieuw pak aangescahft Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ds is wel geweldig duur. voor dat pak betaal je al 5500$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.