Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hey Ik wil graag sig's maken maar ik kan geen mooie render's vinden weten jullie een mooie site? Alvast bedankt! Gr. Mike Reageren
need my speed Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Misschien heb je hier wat aan. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hier kan je een Mega Render Pack downloaden : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=19997 Reageren
Juice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hier heb je een paar sites: www.clantemplates.com www.gamerenders.com www.render-world.com Daarnaast kun je ook nog een MegaPack downloaden. Dat kun je vinden op dit forum in het Graphics-fora. Daar zitten meer dan 1000 renders in. Als je dat niet handig vind, kun je de sites hierboven gebruiken voor renders. Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Bedankt,Allemaal ik ben nu een render pack aan het downloaden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.