Jump to content

San andreas Breuklijn


Schno009

Recommended Posts

  • 4 maanden later...
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    5

  • wiebje

    4

  • Grove St.

    4

  • ZOrange

    4

  • 4 weken later...
Rustig kids geen ruzie, doe dit via PM

Rechtstreeks uit mijn SA boekje : Wijken om te verkennen, San Fiero, Doherty

Deze wijk ligt in de industriele sector van SF en bestaat uit pakhuizen, fabrieken en eenvoudige woningen voor de gemidelde en de lagere inkomens. In 1988 werd Doherty verwoest door een aardbeving, die een aantal blokken met de grond gelijk maakte en een groot aantal huizen vernielde. Hoewel de wijk weer bijna volledig is herbouwd, zijn er nog steeds sporen te zien van de gevolgen van de aardbeving !

Chek maar in je boekje :)

Ik denk trouwens ook dat de SA breuklijn uit the real life expres is in SA gebracht zoals er al eerder werd verteld, een EE :klap:

Tim Van Vynckt :*D

Ook achter je garage is ook een kale vlakte misschien is dat ook wel een EE

Link to comment
Delen op andere websites

Ook achter je garage is ook een kale vlakte misschien is dat ook wel een EE

Cabron, je bumpt een topic uit januari. Daar komt ook nog bij dat je bericht niet echt nuttig is.

Gelieve hier niet meer te posten, dat geldt voor iedereen buiten de crew. :Y

EDIT: Excusus, het was juni... :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Toen ik de SA water level costumizer aan het uitproberen was (instelling geen water) kwam ik in S-F de San andreas breuklijn tegen. Deze breuklijn ligt in de baai van San fransisco

foto 1

foto 2

link naar informatie

kaart van breuklijn

je kan alsje geluk hebt je eerste 5min gameplay moetje er zijn kanje het zien gebeuren note:je kan wel doodgaan door bij een gebouw testaan duzz doe jetpack aan blijf hange in de lucht dankanje miss auto`s een krater in zien valle

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
je kan alsje geluk hebt je eerste 5min gameplay moetje er zijn kanje het zien gebeuren note:je kan wel doodgaan door bij een gebouw testaan duzz doe jetpack aan blijf hange in de lucht dankanje miss auto`s een krater in zien valle

eerlijk gezegt geloof ik er helemaal niks van, we zouden dan graag screens zien van het gebeuren. maar als het waar is ga ik zeker eens kijken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

in het begin zijn de brugge dicht ja maar als je zwemt kom je zo op SF en als je zonder busted of wasted aankomt in doherty zie je dat alles precies het zelfde is als je er met de storyline komt inclusief die kale vlakte :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...