Toni Caprioni Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 In San Fierro ben ik bezig The Triads uitroeien, maar kan ik ze ook laten verdwijnen?????In ieder geval lopen er nu minder dan eerst, eerst waren de straten vol en nadat ik kwam schieten zijn er nu niet zoveel gasten meer. Ik zou graag alle Gangs uitroeien zoals de Vagos en Ballas maar voor te Triads, Da Nang en Varrios heb je geen Warzones!kan ik ze toch laten verdwijnen zonder cheat???? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Je kan ze niet laten verdwijnen ze komen altijd terug het klopt dat je er minder ziet dat komt omdat het spel ze moet laden . Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Je kan ze niet laten verdwijnen ze komen altijd terug het klopt dat je er minder ziet dat komt omdat het spel ze moet laden . Nee, maar er lopen er echt een stuk minder, ik rijd door alle straten en er lopen er voor de helft minder! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Je kan ze niet laten verdwijnen ze komen altijd terug het klopt dat je er minder ziet dat komt omdat het spel ze moet laden . Nee, maar er lopen er echt een stuk minder, ik rijd door alle straten en er lopen er voor de helft minder! Ja dat kan ook maar je kan ze niet uitroeien want als je zolang doorgaat dan zie je ze een tijdje niet maar het spel zelf wordt ook beinvloedt door jou acties.Dus later komen ze terug. Bewerkt: 8 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 juist! Het is normaal dat je er minder ziet in China Town! Doordat je de missies gedaan hebt waardoor er triads dood gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.