ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Hey! Ik was daarnet aan het rond wandelen en ik zag zo'n raar ventje met een doos op ze'n hoofd Dus ik ging dichter kijken en ik zag dat er op stond: keep out weet niet of deze al bekent was/is, heb de zoekfunctie gebruikt hoor Bewerkt: 8 januari 2006 door zethe
Cool Hand Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Heb ik ook nog nooit eerder gezien dat ventje! Goed gevonden! ;aarja, die doos op z´n hoofd... je moet toch droog blijven als het regent. Koos.
scorpia Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Haha goed gezien maar dat was al bekend geloof ik.
koning58 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 die heb ik ook gezien in san fierro
GTA GUY Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Klopt, dat is inderdaad in SF. Daar lopen veel zwervers rond, waaronder deze man. Goed gevonden.
quinton Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik heb deze nog nooit gezien, maar wat is dat groene pijltje, zijn leven ofzo
ViceAgent Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Misschien niet goed gezocht maar ik kan me herinneren dat hier (Misschien wel een halfjaar geleden) al een topic van was, hij is echt geinig! Ik heb hem wel eens in Angel Pine gezien.
Proximitus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 echt zon blij ventje en ja dat pijltje is idd zijn leven
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik denk de zon ofzo dat in een verkeerde hoek staat ofzo
peter99 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 da pijltje kan ook gewoon een bug zijn
Schno009 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 dat pijltje is zijn leven bij de pc versie als je er op richt
michelIII Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Hey!Ik was daarnet aan het rond wandelen en ik zag zo'n raar ventje met een doos op ze'n hoofd Dus ik ging dichter kijken en ik zag dat er op stond: keep out weet niet of deze al bekent was/is, heb de zoekfunctie gebruikt hoor yo weet je dat gasie is al lang bekent hoor en hij heeft ook iets op sijn buik staan op een kartonnentje >>> Door Dizzee: Ja, dat weet hij ondertussen wel al. Dit topic is al 5 maand oud. Nutteloze bump...<<<
Recommended Posts