Juice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Wie wil het tegen mij opnemen? Onderwerp: Prince Of Persia Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Binnen 2 dagen. Als degene die het tegen mij wil opnemen hem in heeft geleverd, lever ik de mijne in. Succes
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik wil het wel tegen je opnemen.
Juice Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 OK, is goed. Lever je signature maar in als hij klaar is.
Juice Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Juice: General Lee: Dat de beste mag winnen, General Lee. Veel succes. Het stemmen gaat door tot 9 Januari 23:59:59 (G) Mod of Admin, please change topic-name to Juice VS General Lee. Bewerkt: 8 januari 2006 door Juice
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Sorry, dan heb ik het verkeerd gezien Laat het stemmen beginnen.
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ook mijn stem gaat naar GL,ik vind hem wat mooier met die achtergrond
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Tussenstand: General Lee 3 Juice 0 Stemmen kan tot 10 januari
Juice Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Het stemmen gaat door tot 9 Januari 23:59:59 , General Lee.
Dizzee Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Mijn stem gaat naar Juice. - Betere achtergrond - render is beter in geblend - Juice's sig heeft een border En die gloed op de render van GL vind ik niet zo mooi.
Froodooo Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Juice Mooie Sig, die render zit er erg goed inverwerkt. Alleen ik vind de achtergrond linksboven niet mooi gemaakt. De tekst is niet goed, en niet slecht, maar ik houd meer van Overlay en Drop Shadow enzo. General Lee Ik vind de achtergrond niet zo heel erg mooi, hij is nogal druk! De render is door al die kleuren veels te blauw geworden, je had hem beter naar de voorgrond kunnen halen, door hem in je layer pallet naar boven te slepen. Verder vind ik de tekst niet goed en niet slecht, net zoals bij Juice. Mijn stem gaat uiteindelijk naar Juice. Beiden nog veel succes!
Recommended Posts