saxigta Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 hallo ik kan de missie stow away niet halen (pc) zelfs niet met het pijlte naar voren, kan iemand mij helpen door die te halen GTASAsf1.b
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ik wel! Tot zo Misison Passed: $20000.- erbij, ik heb gesaved in Fort Carson. Veel succes verder, geen cheats of mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage Bewerkt: 8 januari 2006 door Ruurd31
saxigta Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) dankje ruud! tot zo Bewerkt: 8 januari 2006 door saxigta
Dago58x Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 hallo ik kan de missie stow away niet halen (pc) zelfs niet met het pijlte naar voren, kan iemand mij helpen door die te halen Kijk Op Wikigta.org >>> Door GTA-Sheep: Dat is niet de vraag. In dit topic dienen leden hun aanvraag in om anderen hun moeilijke missie te laten doen. Dus je kan hier iemand helpen of dit niet doen, maar deze opmerking helpt helemaal niets. Graag niet meer posten op deze manier a.u.b.<<<
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 psst: geen dubbel post! Ah leuk dat het je gelukt is, je kan hier veel informatie en hulp krijgen hoor! >>> Door Dizzee: psst: ook geen gespam... Savegame Aanvraag voltooid. Slotje<<<
Recommended Posts