kuyt Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 bij 1 van die gebuwen waar je kan racen enzo stond altijd z'n truck wat heel veel leek op een dakar auto die kan ik nu nergens meer vinden weet iemand waar die wel staat ff duidelijk aangeven aub Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 kijk bij wikigta.org daar zal je hem vast kunnen vinden Reageren
scorpia Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik denk dat je de sandking bedoelt.Die saat onder de Big Ear. De Big Ear is dat gebied dat in het rood staat. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik weet wel zeker dat hij die Dune bedoeld. Deze spawnt er pas, als Kickstart hebt gehaald. Dit is een stadium evenement in Las Venturas. Klik om naar KickStart te gaan. Succes! Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ja staat yhij dan bij de monstertruk en de hotring racer? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Nee hoor, hij staat dan gewoon voor het Stadium Evenement in Las Venturas. De Hotracer en Monstertruck staan voor het Stadium Evenement in Los Santos. Reageren
kuyt Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Daar staat hij duzz niet en kwil zo graag met dat ding rijden heeft niemand een save game voor me waar hij wel staat khoop het wel bvd kuyt Daar staat hij duzz niet en kwil zo graag met dat ding rijden heeft niemand een save game voor me waar hij wel staat khoop het wel bvd kuyt het is idd de dune Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Kijk eens hier (klik). Daar staat een savegame waar die Dune wel voor het evenement staat. Deze savegame is niet van mij, maar hij staat er volgens mij wel. Ruurd31.. Reageren
kuyt Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Kijk eens hier (klik). Daar staat een savegame waar die Dune wel voor het evenement staat. Deze savegame is niet van mij, maar hij staat er volgens mij wel.Ruurd31.. oke bedankt he voor jou:) Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 zalig! rijd hij snel? of is hij even snel als een vuilniskar? Reageren
gta_player Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ja hij rijd best wel snel en het is vooral leuk om met dat ding in de woestijn te rijden Reageren
Blizz Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik wist niet dat die auto bestond. Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik ook niet. ik ga nu direct kickstart uitspelen. Reageren
kuyt Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik ook niet.ik ga nu direct kickstart uitspelen. hij rijd zalig Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) vergelijkbaar met de sandking? Bewerkt: 8 januari 2006 door ballas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.