Flying Dutchman Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Voor de dakar fans: ik heb een leuke mod die de Sandking vervangt voor een Nissan dakar wagen. Download de mod hier *klik*. Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) ziet er mooi uit,maar ik heb sa op de ps2. Bewerkt: 8 januari 2006 door ballas Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Voor de dakar fans:ik heb een leuke mod die de Sandking vervangt voor een Nissan dakar wagen. Download de mod hier *klik*. is het jouw mod, want je zegt net als die ene andere: ik heb hier... Reageren
kuyt Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Voor de dakar fans:ik heb een leuke mod die de Sandking vervangt voor een Nissan dakar wagen. Download de mod hier *klik*. screen ? Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 die staat erbij als je erop klik. Reageren
Nickonly Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Ja maar omdat die dune er niet staat kan 3 redenen hebben, 1. Je hebt het evenement om hem vrijtespelen niet gedaan of niet gewonnen. 2. Hij staat er niet iedere dag (weet niet precies welke dagen wel en niet, staat waarshijnlijk wel op wikigta). 3. Er is een bug. Als dat allemaal ok is, zou hij er moetten staan. Doei! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
kuyt Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ja maar omdat die dune er niet staat kan 3 redenen hebben,1. je hebt het evenement om hem vrijtespelen niet gedaan of niet gewonnen 2. hij staat er niet iedere dag (weet niet precies welke dagen wel en niet, staat waarshijnlijk wel op wikigta) 3. er is een bug als dat allemaal ok is, zou hij er moetten staan Doei! ik heb de dune al gevonden Reageren
ZOrange Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ah ok ik nu ook dank u Is het normaal dat hij zo snel rijd? Reageren
ikt Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ja, en hij heeft lekkere vering ook nog Reageren
quinton Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ah ok ik nu ook dank uIs het normaal dat hij zo snel rijd? ja dat is normaal maar ik vind hem niet heel erg hard rijden Reageren
Blizz Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik heb hem ook gevonden, hij gaat nog tamelijk snel maar hij kiepert snel om... Reageren
ballas Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 dat is het voordeel aan de sandking. die kan niet omkieperen. maar hij gaat inderdaad wel snel voor een truck. Reageren
gangsterties Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 ik denk da ik weet welke.. auto je bedoeld... die staat bij en van die stadions.. groetjes mathijs Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 is het jouw mod, want je zegt net als die ene andere: ik heb hier... Sorry dat ik het zo zij, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoelde alleen dat ik de link had. Het is misschien een beetje laat om mijn excuses aan te bieden, maar beter laat dan nooit, om misverstanden te voorkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.