Eclipse Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ik heb me de m00mapper zelf geleerd en ik ben gelijk aan de slag gegaan om een vette map te maken..hij is al bijna af...ik heb al een screen: Dit is nog lang niet alles More info soon reacties horonder Reageren
gtaloser Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) als ik moo mapper opstart doe ik models + texturen maar dan krijg ik de texturen helemaal niet kan iemand mij helpen Bewerkt: 30 augustus 2004 door gtaloser Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 hallo ik vroeg hier om reacties en niet om problemen...start daavoor maar een apart topic Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Informatie heb ik wel over mijn mod: - (als het goed is) komt er een 3dubbele looping in de mod - Er is een hangar waar veel wagens in staan (sommige zijn getuned) die je kan pakken - Er zijn 5 hidden packages verstopt - Op de plek waar de mod is rijdt geen verkeer zodat je geen last heb van wagens die voorbij schieten - Er zijn ook containers geplaatst waar je met een crossmotor op kan rijden Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 je kan het eindresultaat hier downlaoden alleen luktie die 3dubbele looping nog niet door colfiles en die hele handel...da's een leuk karweitje voor deel 2 misschien Reageren
Ironfist Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 als je mensen zoekt om mee te helpen wil ik wel hoor btw,m00ie mod Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 nee ik zoek nu niemand..deel 2 staat later op de agenda ik ga eerst met een paar anderen een project maken Ik vertel hier wel niks over (voorlopig) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 hoe werkt de moomapper Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 hij werkt niet bij mij hij ik doe loadgame waar ik was dan gaat hij laden met een roze balkje en kom er loading game please wait en hor ik een tik en staat er un handel exception Reageren
RTS Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 niet dubbelposten en dit soort vragen horen hier niet, Eclipse vraagt om je mening <_< Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 waar hoort het dan en weet iemand het want het lijkt mij een leuke mod Reageren
RTS Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Hier een Moo Mapper Tutorial http://members.lycos.nl/dannystelten87/moo...0mapper-ned.htm Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 ik snap het nog steeds niet het lukt mij gewoon niet Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 ten 1e: Kijk of er al topics open zijn waar mensen ook vragen hebben over de m00mapper...hier zijn er 100derden van Ten 2e: Dit topic gaat niet over de m00mapper maar over mijn mod dus aub geen vragen over de m00mapper hier stellen Ten 3e: Edmania bedankt dat je mijn mod mooi vind...Maar niet gaan dubbelposten maar gebruik de editknop. Ten 4e: Kijk in dit forum onder het topic tutorials, daar staan verschillende tutorials over de m00mapper...als je er dan nog niet uitkomt kun je vragen stellen Ik hoop dat er duidelijk is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.