Jump to content

Xtreme Stunt Challange

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb me de m00mapper zelf geleerd en ik ben gelijk aan de slag gegaan om een vette map te maken..hij is al bijna af...ik heb al een screen:

ScreenShot9858.jpg

Dit is nog lang niet alles

More info soon

reacties horonder ;)

Geplaatst: (bewerkt)

als ik moo mapper opstart doe ik models + texturen maar dan krijg ik de texturen helemaal niet kan iemand mij helpenmoomapper.jpg

Bewerkt: door gtaloser
Geplaatst:

Informatie heb ik wel over mijn mod:

- (als het goed is) komt er een 3dubbele looping in de mod

- Er is een hangar waar veel wagens in staan (sommige zijn getuned) die je kan pakken

- Er zijn 5 hidden packages verstopt

- Op de plek waar de mod is rijdt geen verkeer zodat je geen last heb van wagens die voorbij schieten

- Er zijn ook containers geplaatst waar je met een crossmotor op kan rijden

• 3 weken later...
Geplaatst:

je kan het eindresultaat hier downlaoden :)

alleen luktie die 3dubbele looping nog niet door colfiles en die hele handel...da's een leuk karweitje voor deel 2 misschien ;)

Geplaatst:

nee ik zoek nu niemand..deel 2 staat later op de agenda ik ga eerst met een paar anderen een project maken ;)

Ik vertel hier wel niks over (voorlopig)

Geplaatst:

hij werkt niet bij mij hij ik doe loadgame waar ik was dan gaat hij laden met een roze balkje en kom er loading game please wait en hor ik een tik en staat er un handel exception

Geplaatst:

ten 1e:

Kijk of er al topics open zijn waar mensen ook vragen hebben over de m00mapper...hier zijn er 100derden van

Ten 2e:

Dit topic gaat niet over de m00mapper maar over mijn mod dus aub geen vragen over de m00mapper hier stellen

Ten 3e:

Edmania bedankt dat je mijn mod mooi vind...Maar niet gaan dubbelposten maar gebruik de editknop.

Ten 4e:

Kijk in dit forum onder het topic tutorials, daar staan verschillende tutorials over de m00mapper...als je er dan nog niet uitkomt kun je vragen stellen

Ik hoop dat er duidelijk is :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...