ruby159 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 hey ik had een infrarood kijker en toen ging ik in een vliegtuig vliegen maar de para heeft de infrarood kijker "ingenomen" weet iemand waar ik die weer kan vinden Reageren
scorpia Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hier kan je de infarood camera vinden. Reageren
ruby159 Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik zal ff kijke maar alvast bedankt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 heyik had een infrarood kijker en toen ging ik in een vliegtuig vliegen maar de para heeft de infrarood kijker "ingenomen" weet iemand waar ik die weer kan vinden Op deze kaart van WikiGTA staan de vindplaatsen van de Thermal Goggles (infrarood). Als je de nightvision bedoelde, kun je op deze kaart kijken. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hier kan je de infarood camera vinden. Hij zoekt niet de Thermal Goggles maar de Nightvision De nightvision kun je vinden in Zero's Shop (Ligt rechts achterin de Shop, als je hem hebt geogt kun je erbij) Reageren
Dago58x Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ik denk bij de plek bij desert en las venturas Bewerkt: 8 januari 2006 door Dago58x Reageren
ruby159 Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 hey ik heb hem wel gevonde maar hij lag voor de sandking Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 kijk op het kaartje! Ja idd. er ligt er een bij de sandking in the big ear Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.