Spacecraft Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik zag vanochtend toevallig een stukje over deze game op Gamekings. Het is een FPS van EA games, en kwam in Februari of Maart uit, dat weet ik niet helemaal zeker meer. Hij kwam op PS2 en Xbox. Wat ze lieten zien zag er in ieder geval heel goed uit, en ik schaf hem zeker aan bij de release Zie ook: http://www.black.ea.com/ Reageren
dudedude Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 ja deze heb ik ook gezien, van de makers van burnout tog? ik hou niet egt van third person shooters maar deze lijkt me wel vet je kan bijna de hele omgeving kapot maken Reageren
Dogwatch Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Jah lijkt me wel vette game Reageren
gangster28 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik wacht echt op deze game een game naar mijn hart waar allers kappot kan. Reageren
Yohan Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 What ervan heb gezien, is wel goed. Alleen weet ik niet of de makers van BurnOut wel een succesvolle shooter kunnen maken. Als het alleen voor de graphics is dan heb je er nog niet veel aan. Maare wat ik gezien heb is wel vet hopelijk verpest EA de game niet... Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik vind het geen goede game,ik vind het een verspilling van je geld Reageren
WWEGTA Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Het is wel vette game vind ik, alleen vind ik de missies wat lang duren, had liever gehad dat je tussendoor kan saven bij een bepaald stukje en dan de volgende keer verder gaan. Maar verder is het een goed spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.