a-SlayerIQ Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 hallo, ik heb laast een schans met zmodeler gemaakt en die wou ik in vice city zetten dus ik ik deed export toen had bij bestandsnaam schans.dff getypt en bij opslaan als had ik: grand theft auto(*.dff;*.col) toen opende ik gta 3 img tool en ik adde schans.dff en rebuild archieve daarna opende ik moomapper en plaatste ik die schans ergens toen probeerde ik vice city op te staren en hij liep vast :angry: weet iemand waarom ????????????? ik heb op google gezocht naat tuts ik heb op forums gekeken en op gtagames stond ook niks van wat ik nodig had alvast bedankt a-SlayerIQ, Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 heb je een unhandled exception melding gehad??? Als je die melding kreeg dan zal je wel meer mods in vice City gezet hebben, of je mod verkeerd erin gezet. Reageren
a-SlayerIQ Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 nee ik heb geen andere mods en ik kreeg geen unhandled nog wat vice city zat gewoon vast bij het laden :angry: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Wat voor PC heb je? Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Om een object in VC te krijgen moet je verschillende dingen doen....je moet eerst een object in de zmodeler maken en dat een textuur toekennnen...dan moet je een .dff en een .txd bestand exporteren...ook moet je een .colfile hebben van jouw object...zonder .colfile kan je jouw object niet zien in VC...een .colfile maken doe je door het object nogmaals te exporteren als een .x bestan (soort textfile) dan in het programma collmaker opennen en wat behandelingen uitvoeren. Daarna het in de coleditor openen en en soort material toekennen en het object...en klaar is kees voor een preciezere uitleg kan je deze tut's ff nalezen...alleen zijn die wel in het engels in duits. (ik ga ze binnenkort wel eens vertalen) LOL mijn 1000e berricht :lol: Reageren
a-SlayerIQ Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2004 rambo is het jou eens gelukt Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Ik heb dit al verschilende keren gedaan, en de beschrijving van rambo is behoorlijk compleet. Je moet alleen nog wel een referentie naad de col-file maken in the gta_vc.dat, maar ik neem aan dat het allemaal in die tut staat die rambo linkte.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Je moet alleen nog wel een referentie naad de col-file maken in the gta_vc.dat hoe moet dat..met welk progje?? want het staat niet in die tut :huh: Reageren
a-SlayerIQ Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2004 maar waar moet je die col neerzetten ?? Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) Je moet alleen nog wel een referentie naad de col-file maken in the gta_vc.dat hoe moet dat..met welk progje?? want het staat niet in die tut :huh: Wat jij zelf wilt, het is gewoon een tekst file... en waar je de col file neerzet maakt dan niet zoveel meer uit, ik maakte er meestal een speciale dir voor onder de model dir. Bewerkt: 4 september 2004 door patrickw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.