Jump to content

rollercoaster

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wie heeft het spel rollercoaster op de playstation 2?

wie heeft theme park rollercoaster ?

want ik heb een paar vragen

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

Ehmm ik heb Roller Coaster op de Pc.

Mischien kan ik je helpen. 8)

Vraag maar wat je wilt. ;)

Geplaatst:

theme park rollercoaster? ken je dat?

is dat een uitbereidingspakket? en ik wil het kopen maar waar zou je het vinden?

Geplaatst:

helpt iemand me dan toch!!!?? kwil dat spel zo graag hebben!!!!!

Niet dubbelposten. Dat is niet toegestaan op het forum. Je kunt de Edit-knop gebruiken, zodat je je bericht kunt bewerken. Stel eerst eens je vragen. Misschien kunnen we je dan helpen.

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

ok !

- rollercoaster op de playstation : theme park rollercoaster? kent iemand dat?

- is het een uitbereiding?

- waar kun je het spel kopen?

groets -tallex-

Geplaatst:

Theme park en rollercoaster tycoon zijn twee hele andere spellen, als je dat bedoelt.

Geplaatst:

1. Niet dubbelposten, daar word je niet sneller van geholpen.

2. Ik denk dat niemand het spel op PS2 heeft een daarom ook niet post.

3. Sinds wanneer is het spel op PS2. Of bedoel je RollerCoaster World. Want ik heb namelijk zelf RollerCoaster 3 op de pc en het lijkt mij sterk dat zo'n spel op PS2 is.

Gebruik Google om je pakket te zoeken. Misschien heeft iemand op Marktplaats zo'n ding. Daar heb je veel dingen die moeilijk in de winkel te krijgen zijn.

Geplaatst:

Er is wel een theme park world voor op de ps2 verkrijgbaar. Volgens mij kon je in dat spel zelf ook 3d door het spel lopen. Google-en kom je heel ver mee, tik in waar jij informatie over wilt krijgen en je komt heel ver.

Zou je voortaan ook gelijk je probleem willen posten inplaats te vragen of iemand je kan helpen. Je kunt dan als antwoord krijgen wat is je probleem, als je je probleem nou gelijk vermeld kunnen wij je ook sneller helpen.

Geplaatst:

De Rollercoaster-serie (van Infogrames en gemaakt door Chris Sawyer) bestaat uit de volgende delen:

* Rollercoaster Tycoon

* Rollercoaster Tycoon 2

* Rollercoaster Tycoon 2: Wacky Worlds (uitbreiding)

* Rollercoaster Tycoon 3

* Rollercoaster Tycoon 3: Soaked! (uitbreiding)

* Rollercoaster Tycoon 3: Wild! (uitbreiding)

Daarnaast heb je inderdaad Theme Park Rollercoaster, wat van EA is. Persoonlijk zou ik mijn geld hier niet aan uitgeven, want het is allemaal wat kinderlijk. Rollercoaster Tycoon is wel erg leuk, al heb ik geen PS2, maar een PC. Weet ook niet of en zo ja welke delen op de PS2 zijn verschenen. Volgens mij kan je het in ieder geval nog gewoon bestellen op de diverse bestelsites.

dus eigenlijk is het het best dat ik rollercoaster tycoon 3 op pc koop. is het een leuk spel?

ik heb ook een afbeelding van theme park.

en ja... wat is het beste spel van rollercoaster? (behalve de uitbereidings)

is rollercoaster op de ps2 leuker dan op de computer?

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Persoonlijk vond ik RCT 2 met de uitbreiding Wacky Worlds het leukst. Is niet 3D, maar dat was wel zo prettig voor het overzicht. RCT 3 is wel 3D en ik vond dat voor dit spel niet zo'n enorm goed idee. Maar goed, da's persoonlijk. En of RCT op de PC leuker is dan op de PS2? Ik heb geen flauw idee, want die laatste console heb ik niet. Maar voor recenties hierover moet je bij gamespot.nl ofzo wel wat kunnen vinden. Veel plezier met je toekomstige aankoop......

Geplaatst:

Nou, als ik het echt moet zeggen. Is RollerCoaster 3 geen zak aan. :bonk: Ik heb het spel 3 kwart uitgespeeld zonder cheats of wat dan ook en heb het weer in mijn doos gedumpt. Uiteraard verschilt de mening per leeftijd en ervaring.

En, ik weet het niet maar denk het wel: Het spel is er niet op PS2. Ik ken het spel en als ik kijk naar de bedoeling op de PC lijkt mij echt sterk dat je hetzelfde moet doen op PS2. Al brengen ze de raarste Japanse rommel op de PS2.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...