ruby159 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 hallo als ik een buurt wil veroveren komen er egt net sow veel lui op mij ik word steets neergeknald 1.is dat normaal zo veel lui 2. hoe kan ik dat beter aanpakken Reageren
quinton Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) halloals ik een buurt wil veroveren komen er egt net sow veel lui op mij ik word steets neergeknald 1.is dat normaal zo veel lui 2. hoe kan ik dat beter aanpakken ja er komen inderdaad veel gasjes op je af, mijn advies is ga op een hoog stuk zitten (een gebouw bijvoorbeeld) zo hou je een goedoverzicht en kan je ze makkelijk doden. Bewerkt: 8 januari 2006 door quinton Reageren
Dago58x Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Als je een Hood Wil Veroveren Dan moeten ze eerst naar jou hood komen en stelen. maar toen hun bij mij hood kwam had ik ze allemaal dood gemaakt en het stukje hood was van mij. pak ook je jetpack veel makkelijker Veel succes... Bewerkt: 8 januari 2006 door Dago58x Reageren
ruby159 Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ja er komen inderdaad veel gasjes op je af, mijn advies is ga op een hoog stuk zitten (een gebouw bijvoorbeeld) zo hou je een goedoverzicht en kan je ze makkelijk doden. bedankt ik zal het proberen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) En als er geen gebouwen zijn zoek een m4 of een ak47 ga in een steegje en dan komen ze dus knallen maar en minigun werkt nog beter. Bewerkt: 8 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Barcelona Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 1. Het is best normaal dat je vijanden je gebieden aanvallen,maar ze vallen je niet zoveel aan. Vallen de vijanden jou wel veel aan? Zoja, dan is het mogelijk een bug(foutje in het spel) 2.Zorgt dat je sterke wapens met veel ammo hebt, Armor en volle gezondheid. Veel succes! Reageren
ruby159 Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik heb het gedaan en het lukt perfect thnx Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 tis ook handig wat gang leden te rekruteren, zoveelmogelijkj. ze knallen ze niet altijd neer maar ze zijn goede mikpunten voor de vijanden Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 je kan ook gewoon op de straat gaan staan met een minigun. en die minigun kan je hier vinden. http://nl.wikigta.org/index.php/grand_thef...eas_map_minigun Reageren
Blizz Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Als de Ballas ofzo jouw hood terug overnemen dan is het echt wel lastig Reageren
gta 88 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 wat je kunt als dat gebeurt kun je een save huis binnen lopen of je gewoon dood laten schieten dan is de hood nog gewoon van jouw Reageren
LucasV Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Zo veel mogelijk gasten recruteren. Ik doe het meestal in een auto en dan dood ik ze tijdens een drive-by shooting. Als je uit de auto stapt moet je zorgen dat je een armor aan hebt en een goed wapen met veel ammo. Pak altijd de health als je gewond bent. Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Gewoon goeie munitie en ook een kogevrijvest hebbe, met dat kom je al een heel eind. Reageren
gta 88 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 gaat dat een waves als je de eerstte ballas kild kommen er dan nog meer Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 gaat dat een waves als je de eerstte ballas kild kommen er dan nog meer Er is maar een wave. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.