~> GizmO <~ Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) In dit topic kun je al je pictune creaties showen en het laten raten of tips vragen etc. Ik begin wel. Hier onder mijn aller eerste afgemaakte car Dodge ram Orgineel: Pictuned: Whats new? Velgen Voor bumper Zij skirt Achter bumper Getinte ruiten Donkerdere moterkap Hier onder mijn 2e. Seat Ibiza Orgineel: Pictuned: Whats new? Verlaagd Gril + logo Auto kleur Getinte ruiten Grotere velgen Voor bumper Zij skirts Achterbumper Naam in de gril Handgreep verwijderd (De Voor bumper/Zij skirts/Achter bumper zijn gemaakt in photoshop, dus niet uitgesneden uit een plaatje) Raten/comments Bewerkt: 9 januari 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Echt vet gedaan masterlijk werk. Reageren
Yohan Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ziet er zwaar vet uit... Mischien kan je een leuke tut maken ofz.. ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ziet er zwaar vet uit...Mischien kan je een leuke tut maken ofz.. ? check www.digimods.co.uk genoeg tuts. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Idd lees die site maar. Om een car goed te pictunen zou ik voor elk onderdeel een tutorial moeten maken. En dat gaaat erg lang duren. En er was al een tutorial hierover op dit forum. Maar volgens mij is die verloren gegaan toen dit forum gehacked was. Dit is er alvast 1 voor het verlagen van een auto. Made by Kraay Tatatatatatadaaaa. (Ofzo) De enige full pictune tutorial van het GTAForum Ik hoop dat je hier de basis mee kan leren. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 vetjes .. ik ga het toch proberen .. al heb ik geen verstand van PS Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Haha oke, Veel succes ermee dan. Zijn er eigelijk nog meer mensen hier die pictunen. De enige die ik ken is -supremecars-. Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Zijn er eigelijk nog meer mensen hier die pictunen.De enige die ik ken is -supremecars-. Ik doe het nog wel is maar kan het niet zo goed. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Ik ben met een lexus bezig zie je binnenkort. http://img530.imageshack.us/img530/2025/5wip8xr.jpg Bewerkt: 9 januari 2006 door -supremecars- Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Goed gedaan.. Ik vind die ibiza mooier dan die dodge, Die sideskirts bij die dodge vindt ik een minpuntje maar voor de rest Thumbs up !! Mss kan je die antenne op die ibiza nog vervangen door een haaievinnetje?.?. Er is trouwens ook al een topic hierover, hij was al aardig ver weggezakt. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18112 Groetjes Bewerkt: 9 januari 2006 door RonaldVC Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik ga die dodge ook tuning mijn resultaat komt zo. Reageren
Ferre Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Gruwelijk mooi! Leuk gedaan met die sideskirts Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Niemand vind mijnes mooi. http://img530.imageshack.us/img530/2025/5wip8xr.jpg Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Hij zeker wel geslaagd -supremecars- , geen opmerkingen alleen vind ik de kleur niet zo mooi. Voor de rest, uitstekend werk. Reageren
Achille Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik weet niet maar het lijkt of die auto zo uit de showroom, het ziet er gewoon Te echt uit alsof die al zo was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.