Nemean^inf Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Hehe kzal ff het origineel laten zien: http://www.desktopmachine.com/framepic.php?id=3802&size=1024 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Ziet er erg netjes uit man. Echt netjes. Audi A3 Orgineel: 1e plaatje = orgineel Pictuned: Whats new? Verlaagd Gril Auto kleur Getinte ruiten Andere velgen Voor bumper Zij skirts Achterbumper Logo zijkant Handgreep verwijderd Nitrous/Stoom Bewerkt: 10 januari 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Even over het gaas. Selecteer onder het gaas alle gaten dan maak je het zwart waarna je dat gedaan hebt plaats je het gaas en daarna lower je de opacity van het gaas en ga je met de gum met een softe brush over de zijkanten ziet er beter uit. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Hier nog een renaultje 4, die ik al een tijdje geleden heb gemaakt... Dus egt mooi 'issie nog niet Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Haha droog gemaakt man. Vette velgen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik ben met een lexus bezig zie je binnenkort.http://img530.imageshack.us/img530/2025/5wip8xr.jpg Die is goed man . Zou hem zo kopen als ik het geld had... Als enige zou ik de grille nog een beetje aanpassen, het klopt daar niet helemaal.. Groetjes Reageren
Ferre Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Die audi vind ik ook mooie gemaakt. Vooral de getinte ruiten Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Paar nieuwe pictunesels. BMW Orgineel: Ergens op internet Pictuned: Whats new Andere kleur Nieuwe voor bumper Nieuwe zijskirts Nieuwe velgen Getinte ruiten BMW X5 Orgineel: Pictuned: Whats new Andere kleur Andere velgen Mislukt gebrushte voorbumper Nieuwe zijskirt Boos kijkers Getinte ruiten Saleen Orgineel: Pictuned: Whats new Verlaagd Verlaagde vuurbumper Nieuwe zijskirt Andere velgen Booskijkers Getinte ruiten Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 die van gizmo vind ik paint achtig niet mooi dus Reageren
The Mafia Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ziet er goed uit hoor! ik ben er ook een aan het maken ik post hem zo wel.. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 die van gizmo vind ik paint achtig niet mooi dus Ehh paintachtig. Wat bedoel je daarmee? Ze zijn allemaal 100% met Photoshop CS2 gemaakt dus ik begrijp je niet. Deze dingen zijn echt niet met paint zo te maken hoor. Reageren
The Mafia Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hier eentje van mij. Orgineel : Getuned : Whats New Andere kleur Bumper gecleand Nieuwe uitlaat Ramen gitint Nieuwe side skirt Nieuwe velgen Achterlichten grijs gemaakt Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ziet er leuk uit. Maar probeer er iets meer aan te doen. Bijv. andere kleur of andere spullen erbij. Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 @ the maffia de velgen zijn vet. Orginele. Mijn. Veranderde dingen. lampen kleur grill ramen Reageren
The Mafia Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik vind je ramen er een beetje nep uit zien ik zou ze iets lichter doen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.