Upstream Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 voor: na: Alleen over de velgen ben ik niet tevreden. Reageren
The Mafia Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Is die wel van jou want er staat upstream ? of is dat een andere naam van je anders sorry. Reageren
Upstream Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Is die wel van jou want er staat upstream ? of is dat een andere naam van je anders sorry. Das mijn andere naam, sorry daarvoor. Geript is hij zeker niet. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hier een interior. Heeft niks met pictuning te maken maar ik vond hem wel mooi. :o Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 die van gizmo vind ik paint achtig niet mooi dus Leg dat eens uit dit begrijp ik niet lol. Komt misschien doordat het own made bumpers zijn en geen kant en klare donors zijn. Mooi shops giz. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Thank-Q Sup. @grove Maak ook eens wat. =] Reageren
Eli R Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 die van gizmo vind ik paint achtig niet mooi dus Ehh paintachtig. Wat bedoel je daarmee? Ze zijn allemaal 100% met Photoshop CS2 gemaakt dus ik begrijp je niet. Deze dingen zijn echt niet met paint zo te maken hoor. Daarom kunnen ze er nog wel paint achtig uitzien, alles wat je met paint kan doen kan ook met Photoshop, dus zo raar is het niet. Maar ik begrijp deze opmerking ook niet. Reageren
The Mafia Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 alles wat je met paint kan doen kan ook met Photoshop. Wat je nu zegt klopt voor geen bal,probeer jij maar een met paint een bewegende sig te maken. Reageren
Eli R Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) alles wat je met paint kan doen kan ook met Photoshop. Wat je nu zegt klopt voor geen bal,probeer jij maar een met paint een bewegende sig te maken. Jij leest het verkeerd denk ik, ik zeg, alles wat je met páínt kan doen, dat kan je ook met photoshop, ik zeg niet dat je alles wat met photoshop kan ook met paint kan. Bewerkt: 15 januari 2006 door Eli R Reageren
Dogwatch Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hier een interior.Heeft niks met pictuning te maken maar ik vond hem wel mooi. :o had ik die maar in me auto Reageren
Upstream Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hier een interior.Heeft niks met pictuning te maken maar ik vond hem wel mooi. :o Dikke lol, hoe bedenk je het? Heb je die speakers er ookzelf opgezet. Wel vet mooi gemaakt. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 nee die speakers zaten er al. Ik heb alleen maar de speakers laten bewegen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Geen zin om iets te maken Edit: Ik kan dit met paint doen hoor, het ziet er gewoon nep uit. niet de goede eigenschappen etc. Bewerkt: 20 januari 2006 door Grove St. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Dus jij denkt dat je dit met Paint kan doen? Dat kan gewoon niet, en ik denk dat iedereen het hier mee eens is. Laat maar eens wat zien dan, een auto die je hebt 'Gepictuned" (Is dat een woord ) Met paint, Maar zó mooi lukt het gewoon niet. Photoshop is simpelweg 100.000 keer uitgebreider... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.