Jump to content

Pictune Showroom

Recommended Posts

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

13

• The Mafia

9

• Grove St.

9

• Nemean^inf

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Dus jij denkt dat je dit met Paint kan doen?

Dat kan gewoon niet, en ik denk dat iedereen het hier mee eens is.

Laat maar eens wat zien dan, een auto die je hebt 'Gepictuned" (Is dat een woord :bonk: ) Met paint,

Maar zó mooi lukt het gewoon niet. Photoshop is simpelweg 100.000 keer uitgebreider...

Ik krijg miss. de glans niet eruit. maar wel de vorm, ik heb een keer zo'n ding met paint gemaakt. Heb hem nu niet meer want heb nieuwe computer. En nee ik ga er geen 1 maken heb wel betere dingen te doen. Kwaliteit is gewoon bagger.

Geplaatst:

Jonge smoesjes.

Volgens mij heb je er nooit een gemaakt omdat je het niet eens kan.

Daarom doe je het nu ook niet meer.

Als je niet normaal kan posten post dan niet. :duh:

Geplaatst:
Jonge smoesjes.

Volgens mij heb je er nooit een gemaakt omdat je het niet eens kan.

Daarom doe je het nu ook niet meer.

Als je niet normaal kan posten post dan niet. :duh:

Het enigste wat ik weet is dat jij niet kan pictune tot nu toe, maak eerst eens een fatsoenlijke pictune, dan praaten we verder. Ik reageer nu niet meer op jouw spam post, ontopic gizmo

Geplaatst:

Euh heb je al die gepictunede auto's van hem niet gezien,lees dan maar het topic eens door.Ik wil wel iets van je werk in Paint zien,of gaat dat niet ?

Geplaatst: (bewerkt)

He velaro :D , ja hij maakt ook mooie in het begin zoals die Dogde Ram van. Maar die laatste blauwe vind ik paint achtig. En nee hellaas, mijn oude computer is weg, ik heb nu een nieuwe. En de rommel niet over gezet, sorry.

EDIT:

En nee ik heb het te druk met school, en met het Bondforum, computeren, website bijhouden, in fora's posten. Maar als ik tijd heb zal ik ook eens een pictune maken. :cya:

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:
Maar Paint staat standaard toch op je PC ?

Ja, ik heb uiteraard paint, maar niet de tijd om iets te maken. En op mijn oude pc stond het kunstwerk van paint.

mijne is net klaar. ik vind hem best lachen. rate maar niet maar zeg wel wat tips enz.

pictune

Bewerkt: door Backsmash
Geplaatst:
mijne is net klaar. ik vind hem best lachen. rate maar niet maar zeg wel wat tips enz.

pictune

Je link doet het niet :N

@ Grove St. volgens mij kun jij gewoon geen pictuning maken, anders had je niet van zulke praatjes.... En als je geen tijd hebt, dan maak je toch tijd?

Geplaatst:

pictune

Raar, bij mij doet ie het wel...

Erg gaaf hoe je die heads-up projectie op het raam hebt gekregen, en die carbon motorkap is ook mooi. Alleen die tekst op het raam past niet echt bij slr vind ik..

Groetjes :cya:

die head-up display is gewoon simpel.

- je zoekt op een zoekmachine speedo night.

- je zet die in het plaatje, je verkleint hem.

- je zet de blending mode op lighten.

die deuren heb ik van een ander plaatje gehaald, die stond zijwaards.

update:

klikkie

Bewerkt: door Backsmash

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...