.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Maar Paint staat standaard toch op je PC ? Ja, ik heb uiteraard paint, maar niet de tijd om iets te maken. En op mijn oude pc stond het kunstwerk van paint. ach dan download je toch PS en dan Pictune je eens wat netjes ... als je dat kan ! @ Gizmo Super (alles in dit Topic) @ EveryBody Else KUTGW !!!! Reageren
Upstream Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 backsmash, ff over die van jou. Die letters op de vooruit kloppen niet helemaal. Dat komt omdat de ruit bol is en de letters gewoon plat. Doe eens ctrl-t, rechtermuisknop en dan kies je daar perspectif. Dan kan je de tekst mooi vervormen. @grove street, ik wordt het zo zat met jou. Eerst proberden je al iedereen te "dissen" in dat topic over "black project". Vervolgens loop je hier te zeiken dat jij kan pictunen met paint, en dat hij zogenaamd "op je oude pc" staat. Ik geloof er echt helemaal niks van. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 backsmash, ff over die van jou. Die letters op de vooruit kloppen niet helemaal. Dat komt omdat de ruit bol is en de letters gewoon plat. Doe eens ctrl-t, rechtermuisknop en dan kies je daar perspectif. Dan kan je de tekst mooi vervormen.@grove street, ik wordt het zo zat met jou. Eerst proberden je al iedereen te "dissen" in dat topic over "black project". Vervolgens loop je hier te zeiken dat jij kan pictunen met paint, en dat hij zogenaamd "op je oude pc" staat. Ik geloof er echt helemaal niks van. nou ik wil het zien met Paint .... Hoe wil je dat doen !! Reageren
Slimm Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ontopic graag jongens, gedraag je naar je leeftijd Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) 13 jaar ouden gedragen zich altijd al als Baby's Edit... sorry had ik ff zin in Ontopic Bewerkt: 25 januari 2006 door Tales Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 13 jaar ouden gedragen zich altijd al als Baby's Edit... sorry had ik ff zin in Ontopic Ik ben 15 jaar En het staat op oude pc maar die is weg zal ik een pic van mijn nieuwe computer maken dan, alleen omdat dmwt30 ( ofzo ) dat wilt. En wat zitten iedereen te praten van download dan PS, IK heb geen TIJD, blind ofzo? en ga niet over mij praten dmwt30.. Ontopic jullie Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 13 jaar ouden gedragen zich altijd al als Baby's Edit... sorry had ik ff zin in Ontopic Ik ben 15 jaar En het staat op oude pc maar die is weg zal ik een pic van mijn nieuwe computer maken dan, alleen omdat dmwt30 ( ofzo ) dat wilt. En wat zitten iedereen te praten van download dan PS, IK heb geen TIJD, blind ofzo? en ga niet over mij praten dmwt30.. Ontopic jullie Lol nu je pc weg? Btw heeft een van jullie nog wat tuning sites? Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik ben een site aan het maken. Bewerkt: 27 januari 2006 door The Mafia Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 cool, en wat voor auto is het? Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 cool, en wat voor auto is het? Sorry fout van mij ik bedoel een site geen pictuning. Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 cool, en wat voor auto is het? Sorry fout van mij ik bedoel een site geen pictuning. Ook cool, ik heb hem gezien met het fora in je sig Reageren
The Dark Side Tuner Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) heejj mensen ik ben nieuw hier en hier dan ook mijn eerste shop op dit forum Orgineel: Shop: Modlist: -Verlaagd -Gecleaned -Ramen getint -Gaas -Bumper veranderd -Nummerplaat weg -En nog paar dingetjes Comments Pleaze Formaat inmiddels in orde Bewerkt: 3 juli 2006 door The Dark Side Tuner Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Deis pokkenet man . Echt super nice. Reageren
Bongo Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Hier een nissan skyline van mij. http://img218.imageshack.us/img218/3387/nismoskyline29yw.jpg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.